X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ze hebben eveneens een kleine bar toegevoegd in dat gebied zag ik. Netjes gedaan wel + inderdaad, tof voor de foto's.
    Je vois la vie en des biscuits.

  2. #2

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Ze hebben eveneens een kleine bar toegevoegd in dat gebied zag ik. Netjes gedaan wel + inderdaad, tof voor de foto's.
    Ben benieuwd wat het plan met die bar is. Deze was niet geopend. In China Town is er ook eentje, maar die is ook lang niet altijd geopend. Vaak wel in de wintertraum of bij speciale gelegenheden.

  3. #3

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ben benieuwd wat het plan met die bar is. Deze was niet geopend. In China Town is er ook eentje, maar die is ook lang niet altijd geopend. Vaak wel in de wintertraum of bij speciale gelegenheden.
    Misschien ook voor als het drukker/warmer is hé. Beetje als vervanging van die mobiele punten die ze dan opzetten.

    Of inderdaad, bij evenementen/wintertraum.
    Je vois la vie en des biscuits.

  4. #4

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Misschien ook voor als het drukker/warmer is hé. Beetje als vervanging van die mobiele punten die ze dan opzetten.

    Of inderdaad, bij evenementen/wintertraum.
    Qua mobiele punten hebben ze er juist een hoop toegevoegd nu. In Alt Berlin staan diverse old-times voor de verkoop van van F&B. Of dit een tijdelijke oplossing voor Corona is weet ik niet, maar het staat alleszins niet slecht.

    De bar "karimba" ziet er in elk geval klein, maar gezellig/knus uit. Ik hoop dat men er flessen frisdrank verkoopt, want een beker werkt toch niet echt prettig in het park (wegens hersluitbaarheid). Terwijl er relatief weinig verkooppunten zijn die flessen verkopen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •