X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 269

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Ik... ik weet het absoluut niet... Langs de ene kant heb ik zin om te facepalmen, langs de andere kant zien die concept arts er wel cool uit. Netjes uitgewerkt maar dit thema lijkt mij echt niet in Plopsa te passen. Ze hadden op z'n minst toch voor een betere naam kunnen kiezen?! "The Ride to Happiness by Tomorrowland" is een enorme brok en bekt niet goed. En hoe kort je dat af? De Happy coaster?

    Nog steeds enorm blij dat die coaster er staat hoor, daar niet van

  2. #2

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik... ik weet het absoluut niet... Langs de ene kant heb ik zin om te facepalmen, langs de andere kant zien die concept arts er wel cool uit. Netjes uitgewerkt maar dit thema lijkt mij echt niet in Plopsa te passen. Ze hadden op z'n minst toch voor een betere naam kunnen kiezen?! "The Ride to Happiness by Tomorrowland" is een enorme brok en bekt niet goed. En hoe kort je dat af? De Happy coaster?

    Nog steeds enorm blij dat die coaster er staat hoor, daar niet van
    Je omschrijft eigenlijk exact hoe ik er ook over denk.

    Zo’n coaster kan je enkel maar toejuichen, maar wat heeft Plopsa in godsnaam te zien met Tomorrowland? In mij ogen is dit gewoon een zoveelste poging om naast de indrukwekkende rit ook thematisch de attractie verkocht te krijgen aan het doelpubliek voor deze baan.

    Echter versnippert Plopsa enkel maar verder op deze manier in een hoopje bij elkaar gegooide en onsamenhangende thema’s, waardoor het park mogelijks nog chaotischer wordt dan het al was.

    Pas op, ik zie dit plannetje voor hen nog lukken hoor, maar ik vind het uiterst on-origineel om er gewoon weer een gekend IP tegenaan te gooien in plaats van zelf creatief uit de hoek te komen. Achja, Plopsa is en blijft nu eenmaal de commerciële hoer onder de Belgische parken en toonde al eerder aan helemaal niet schuw te zijn z’n bezoekers te bekogelen met product placement. Of een kinder-gericht park daarvoor bedoeld is, vrees ik van niet. Leuke baan, vreselijk uitgevoerd ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  3. #3

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik... ik weet het absoluut niet... Langs de ene kant heb ik zin om te facepalmen, langs de andere kant zien die concept arts er wel cool uit. Netjes uitgewerkt maar dit thema lijkt mij echt niet in Plopsa te passen. Ze hadden op z'n minst toch voor een betere naam kunnen kiezen?! "The Ride to Happiness by Tomorrowland" is een enorme brok en bekt niet goed. En hoe kort je dat af? De Happy coaster?

    Nog steeds enorm blij dat die coaster er staat hoor, daar niet van
    Dar is ook exact mijn mening. Ik snap de keuze voor Tomorrowland ook niet echt. In de editie van mei 2020 van Brakesection zei Steve het volgende:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steve Van den Kerkhof
    Twintig jaar geleden had een kind van acht jaar veel schrik had om in een wilde attractie te stappen. Tegenwoordig heeft zo'n kind zoveel meer gezien, gehoord en gevoeld dat die dat wel wil. Als wij de generatie tussen acht en veertien willen behouden dan zullen wij zulke attracties moeten zetten. Dat zal er waarschijnlijk ook toe leiden dat er ouderen boven de veertien jaar naar Plopsaland zullen komen. Ik doe dit niet om tieners naar Plopsaland te halen, ik doe dit om de acht- tot veertienjarigen te behouden.
    Als je dan zegt dat je de baan vooral zet om de acht- tot veertienjarigen naar het park te blijven aantrekken snap ik de keuze om voor TML te kiezen totaal niet. TML is een evenement voor volwassen, onder de 18 kom je daar niet binnen.
    Ik denk ook wel dat door dit extra themagebied het nog chaotischer en onoverzichtelijker wordt. De entropie van dat park stijgt daar echt naar ongekende hoogten.

  4. #4

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    Als je dan zegt dat je de baan vooral zet om de acht- tot veertienjarigen naar het park te blijven aantrekken snap ik de keuze om voor TML te kiezen totaal niet. TML is een evenement voor volwassen, onder de 18 kom je daar niet binnen.
    Ik denk ook wel dat door dit extra themagebied het nog chaotischer en onoverzichtelijker wordt. De entropie van dat park stijgt daar echt naar ongekende hoogten.
    Steve kerkhof is toch ook degene die zo'n beetje elke andere pretpark-eigenaar heeft doen facepalmen door te beweren dat ze genoeg ruimte hebben en toch nooit meer nodig zullen hebben voor hun piepkleine parkjes??

    Ik heb wel al meer van hem gelezen waardoor ik die vent écht niet meer serieus kan nemen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •