X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 15 van de 15

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Wat verwachten we van 2022?

    Ik ben helaas de pessimist als het voorlopig gaat om lange termijn plannen. Toch ga ik er van uit dat mei- juni een route trip zal brengen (deels door het werk). Ikzelf hoef niet echt meer naar kantoor en mijn vriendin al helemaal niet meer. wen zijn dan ook begonnen met het uitdokteren van een mooie route door de EU (en de ex-EU). Als er iemand recente ervaring heeft met een mobilhome altijd blij met tips. Voor de rest zijn er geen planen /dromen.

  2. #2

    Re: Wat verwachten we van 2022?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik ben helaas de pessimist als het voorlopig gaat om lange termijn plannen. Toch ga ik er van uit dat mei- juni een route trip zal brengen (deels door het werk). Ikzelf hoef niet echt meer naar kantoor en mijn vriendin al helemaal niet meer. wen zijn dan ook begonnen met het uitdokteren van een mooie route door de EU (en de ex-EU). Als er iemand recente ervaring heeft met een mobilhome altijd blij met tips. Voor de rest zijn er geen planen /dromen.
    in september zijn wij met een mobilhome via reims, niglo, hopa, schwaben, geiselwind, nuremberg, plohn, belantis, tsjechie door met stop in praag voor een paar dagen, energylandia, legendia, mayaland kownaty, tropical islands, berlijn, hansa park, heide park en slagharen gereden :-) dus bij vragen, stuur maar een pm'ke

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •