X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 50

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Movie Park Germany] 2018

    Na 15 jaar nog eens naar Movie park geweest gisteren.
    Had een dagje verlof genomen omdat we het in de weekends meestal veel te druk vinden.

    Helaas niet gezien dat Noordrijn-Westfalen ook deze week vakantie heeft!
    Het was dus best druk voor een werk-dag. Ik denk dat het in het weekend wel NOG drukker is.

    Toch enkele opmerkingen...
    Het mag dan wel woensdag zijn maar frustrerend om 45 minuten te wachten omdat ze maar 1 trein overal inzetten.
    MP Xpress, Bandit, Star Trek: Operation Enterprise,...

    Die laatste hebben ze in de late namiddag een extra trein ingezet want het liep op tot een wachtrij van een uur.

    Verder is de MP Xpress toch wel teleurstellend geworden. Wat vroeger zo soepel leek is nu een ware nachtmerrie. Een kind met bloedend hoofd is met EHBO moeten meegaan na een rit in de MP Xpress. Was echt niet meer aangenaam!

    Van Helsing’s Factory is ook wel een leuke baan!
    Van de nieuwe styling "Excalibur" kan ik niet veel vergelijken met vroeger want toen stond deze er volgens mij nog niet.
    Maar kwa thematisering is die zeker niet slecht!

    Al bij al leuke dag maar ze mochten toch iets meer capaciteit inzetten voor de toch wel drukke dag.

  2. #2

    Re: [Movie Park Germany] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frye Bekijk Berichten
    Na 15 jaar nog eens naar Movie park geweest gisteren.
    Had een dagje verlof genomen omdat we het in de weekends meestal veel te druk vinden.

    Helaas niet gezien dat Noordrijn-Westfalen ook deze week vakantie heeft!
    Het was dus best druk voor een werk-dag. Ik denk dat het in het weekend wel NOG drukker is.

    Toch enkele opmerkingen...
    Het mag dan wel woensdag zijn maar frustrerend om 45 minuten te wachten omdat ze maar 1 trein overal inzetten.
    MP Xpress, Bandit, Star Trek: Operation Enterprise,...

    Die laatste hebben ze in de late namiddag een extra trein ingezet want het liep op tot een wachtrij van een uur.

    Verder is de MP Xpress toch wel teleurstellend geworden. Wat vroeger zo soepel leek is nu een ware nachtmerrie. Een kind met bloedend hoofd is met EHBO moeten meegaan na een rit in de MP Xpress. Was echt niet meer aangenaam!

    Van Helsing’s Factory is ook wel een leuke baan!
    Van de nieuwe styling "Excalibur" kan ik niet veel vergelijken met vroeger want toen stond deze er volgens mij nog niet.
    Maar kwa thematisering is die zeker niet slecht!

    Al bij al leuke dag maar ze mochten toch iets meer capaciteit inzetten voor de toch wel drukke dag.
    De rapid is al 22 jaar oud, dus hij moet er al geweest zijn vijftien jaar geleden. Toen nog als een Never ending Story aankleding

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •