X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 60

Onderwerp: Veiligheidsbeugels

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Veiligheidsbeugels

    Ik heb Raïk slechts 1 keer gedaan en kan mij amper iets van hinder herinneren. Ik heb wel een vrij normale lengte van 1.82, dus misschien val ik ook niet in de juiste categorie om daarover te oordelen. Echter kan ik mij inbeelden dat met de gestoorde manoevres van een RMC zo’n scheenbeenbeugel wel eens voelbaar kan zijn ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: Veiligheidsbeugels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    1) Voor de mensen die al meerdere RMC's gedaan hebben: zagen jullie in het station ooit mensen die weggestuurd werden omdat ze hun beugel niet dicht kregen?
    2) Op foto's zie ik dat RMC intussen twee modellen heeft. Zijn er verschillen tussen het oude en het nieuwe model wat beenruimte/zithouding betreft?
    3) Ik las ergens dat het de bedoeling is om "met je hielen onder je" te gaan zitten. Klopt dat?
    4) Reden voor mijn vragen is dat mijn benen langer zijn dan gemiddeld.
    1) Nee, nog nooit.
    2) De oude treinen werden geleverd door Gerstlauer. Na een paar banen is RMC zelf begonnen met treinen maken. Jammer genoeg, want ik vond de Gerstlauer treinen beter.
    3) Goh, ja, ongeveer wel, denk ik.
    4) Ik denk dat je je er te druk in maakt. Raik is sowieso een stuk krapper dan de RMC treinen. Die RMC treinen zijn wat mij betreft niet top, maar ik geloof niet dat er mensen zijn die er niet in zouden passen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Echter kan ik mij inbeelden dat met de gestoorde manoevres van een RMC zo’n scheenbeenbeugel wel eens voelbaar kan zijn ...
    Nooit last van gehad en ik heb er toch al een aantal verschillende gedaan.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •