X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Is Europa-Park het beste attractiepark van Europa?

Stemmers
35. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja

    21 60,00%
  • Nee

    14 40,00%
Resultaten 1 tot 20 van de 60

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Poll] Europa-Park het beste Europese pretpark?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Aan ignare en Tom ( en andere mensen die juist naar America geweest zijn)

    Kan Europapark zich meten met parken in orlando of aan SF- parken?
    De beste parken die ik in de States al gedaan heb - Six Flags Fiesta Texas/over Texas, Dollywood, Silver Dollar City, Holiday World en Canada's Wonderland - zitten nog steeds ver achter EP en tal van andere Europese parken in mijn lijstje. Ik vind operations extreem belangrijk en die zijn in Amerika bijna nergens goed, dusja...

  2. #2

    Re: [Poll] Europa-Park het beste Europese pretpark?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    De beste parken die ik in de States al gedaan heb - Six Flags Fiesta Texas/over Texas, Dollywood, Silver Dollar City, Holiday World en Canada's Wonderland - zitten nog steeds ver achter EP en tal van andere Europese parken in mijn lijstje. Ik vind operations extreem belangrijk en die zijn in Amerika bijna nergens goed, dusja...
    In de Amerikaanse parken die je noemt zijn de operations toch ook nergens slecht te noemen?

    Voor mij zit EP ver onder het niveau van Amerikaanse toppers.

    Neem nu Disneyland Anaheim. Die hebben toch een indrukwekkende lijst attracties waarvan EP alleen maar kan dromen. Carsland en Indiana Jones zijn 2 van de beste attracties ter wereld voor mij, en dan heb je nog een hele waslijst topattracties.

    Of neem Universal Orlando. EP heeft geen enkele attractie die nog maar in de buurt komt van Spiderman, Harry Potter of Popeye. En ook daar weer komt er nog een hele waslijst toppers bij.

    En volgens mij kan je niet zeggen dat die parken thema verwaarlozen... En de operations zijn er wat mij betreft ook goed.

    Dus nee, voor mij haalt EP absoluut niet dat niveau.

  3. #3

    Re: [Poll] Europa-Park het beste Europese pretpark?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    In de Amerikaanse parken die je noemt zijn de operations toch ook nergens slecht te noemen?
    Ik vond Silver Dollar City en vooral Dollywood net perfecte voorbeelden van hoe het niet moet... De wachtrij voor Lightning Rod werd enkel en alleen gecreerd door het extreem trage dispatchen van die ene trein, welke genoeg zou geweest zijn mochten ze snel werken. 5-6 minuten om een trein te laten vertrekken is gewoon pure waanzin. Ook bij andere achtbanen waar wel twee treinen opstonden heb ik ze er nooit in zien slagen de eerste te dispatchen voor de andere in de remmen stond te wachten... Zelfde voor Silver Dollar City (met uitzondering van Powder Keg, maar die reed niet met al zijn treinen).

  4. #4

    Re: [Poll] Europa-Park het beste Europese pretpark?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten

    Neem nu Disneyland Anaheim. Die hebben toch een indrukwekkende lijst attracties waarvan EP alleen maar kan dromen. Carsland en Indiana Jones zijn 2 van de beste attracties ter wereld voor mij, en dan heb je nog een hele waslijst topattracties.

    Of neem Universal Orlando. EP heeft geen enkele attractie die nog maar in de buurt komt van Spiderman, Harry Potter of Popeye. En ook daar weer komt er nog een hele waslijst toppers bij.

    En volgens mij kan je niet zeggen dat die parken thema verwaarlozen... En de operations zijn er wat mij betreft ook goed.

    Dus nee, voor mij haalt EP absoluut niet dat niveau.
    Ok , We weten dat EP geen goede banen heeft(merendeel zegt het hier). Maar het is niet alleen attracties(ok, misschien maar laten we algemeen bekijken e) ook e . Vallen ze dan bij de rest zover achter?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •