X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1

    [TR] Robotland 04/04/2021

    Net bij de Nederlandse grens (Essen) lag dit park. Nog niet zo lang open en het is een beetje het kleine broertje van Technopolis.





    In dit park werken ze met tijdsblokken: van 10-13u of 14-17u.



    Iets voor 14 u gingen de deuren open. Al gauw kregen we een bandje, maar eenmaal binnen moesten we er niet veel meer mee doen.

    Na een infofilmpje over de veiligheid in het park konden we het park betreden.

    Het eerste deel van de site was indoor. Daar stonden verschillende opstellingen.

    Van een flight simulator, papieren vliegertjes lanceren tot het bedienen van een heftruck.





























    Buiten waren er ook nog een heleboel andere dingen te beleven. Er waren een aantal mechanische toestellen aanwezig die je vanaf 1,20m alleen mochten bestuurde worden (behalve met de elektrische auto rijden). Dit vonden de kinderen heel tof om te doen.







    Er waren op het parkoers slechts 2 elektrische autootjes aanwezig, dus hier was het wel even wachten.

















    Er was tijdens de paasvakantie ook nog een speurtocht, waar de kinderen paaseieren konden spotten die verstopt waren in het park. Na de zoektocht kregen ze nog wat lekkers.

    Na zo'n 3 uren was het tijd om te vertrekken.

    Wat vonden we nu van het technologiepark.

    We waren er met een zes- en een achtjarige en die vonden het super leuk om die machines te bedienen.
    De installaties/proefjes waren wel origineel en zeker de bediening van de machines hadden we nog niet eerder tegengekomen in een park, dus dit was zeker een meerwaarde. Met hele kleine kinderen zou ik het toch minder aanraden, aangezien het toch machines zijn met bewegende onderdelen.

    Het lag wel op een toffe site en het park is niet zo groot, maar 3 uren is ook niet zo lang om het park te bezoeken. We hebben wel alles kunnen doen, maar er was ook nog extra uitleg voorzien, maar door de korte tijd hebben we de wetenschappelijke uitleg moeten overslaan.
    Als je aan bepaalde attracties even moet wachten en nog een plaspauze, is 3 uur toch wel aan de korte kant. Dus die tijdsblokken had ik liever niet gehad of een uurtje extra ging wel wat aangenamer geweest zijn.



    De kostprijs was voor volwassenen en kinderen vanaf 1,20m: 29euro, voor kinderen onder 1,20m: 12,50euro en kinderen onder de 4 jaar is het gratis. Parkeren is er ook gratis. Toch redelijk prijzig voor maar 3 uren.

    De aankleding is nog relatief eenvoudig, maar niet echt storend, alleen stond er buiten in het park een dino, maar die stond daar maar wat verdwaald precies en paste toch minder in het thema van technologie en robotten.





    Ondanks dat het park nog geen jaar open is, waren er toch al installaties die niet meer werkten. Zo kon je virtueel met een trein rijden, maar dit was defect.



    Alle uitleg was alleen in het Nederlands, Franstaligen moeten het doen zonder uitleg.

    Het was wel eens tof om gedaan te hebben, zeker ook voor volwassenen was het wel eens leuk om bv. met een kraan de graven, maar het is niet direct een park waar we gauw nog eens naar terug zullen keren.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen                                 

  2. #2

    Re: [TR] Robotland 04/04/2021

    dank voor de TR, eerlijkgezegd nog nooit van dit parkje gehoord....

  3. #3

    Re: [TR] Robotland 04/04/2021

    Leuk om al zo snel iets van dit ding iets te lezen: het is als ik me niet vergis nog niet zo lang open.

  4. #4

    Re: [TR] Robotland 04/04/2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Leuk om al zo snel iets van dit ding iets te lezen: het is als ik me niet vergis nog niet zo lang open.
    Van 28 december 2020

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •