X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 92

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    De Frozen-uitbreiding ziet er qua oppervlakte groter uit dan ik eigenlijk gedacht had. Is er eigenlijk nog nieuws rond de timing van de uitbreidingen? Marvel zou uitgesteld zijn naar 2022 blijkbaar, maar ik weet niet of de rest ook uitgesteld is?

  2. #2

    Re: [Walt Disney Studios Park] Masterplan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Is er eigenlijk nog nieuws rond de timing van de uitbreidingen? Marvel zou uitgesteld zijn naar 2022 blijkbaar, maar ik weet niet of de rest ook uitgesteld is?
    Als ik me goed herinner zou Marvel inderdaad voor 2021 geweest zijn, het meer, Frozen en Star Wars zouden de jaren daarop elk op hun beurt volgen en alles zou op tijd klaar zijn voor de Olypische Spelen in Parijs in 2024. Gezien Star Wars geen zekerheid meer is, mogen we er hopelijk toch van uit gaan dat op zen minst Frozen klaar zal zijn voor 2024. Een officiële aankondiging is er in elk geval nog niet, maar wel weten we dat de werken maandenlang hebben stilgelegen...
    Laatst gewijzigd door Rein; 03-06-21 om 13:23.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •