X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 5 van de 5

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [VIDEO TR] Amigoland Luna Park (Frankrijk)

    Bedankt voor het TR. Ik was er ook begin juli. Voor kinderen is Amigoland net 1 van de mindere van de vele lunaparken die er in die regio zijn vrees ik. Carnon (5 minuten verder) was waarschijnlijk interessanter voor kinderen. De WC daar vinden was eigenlijk nog redelijk makkelijk vond ik net, er zijn daar andere lunaparken waar er gewoon weg geen zijn . Bij ons was het issue eerder dat er niets op tijd opende, die WC niet en die Jumbo Jet opende ook ruim een uur te laat.

    Zelf kan ik iedereen een tour langs die Zuid-Franse lunaparken alvast aanraden, je komt daar een heleboel verrassende dingen tegen. Vrijwel ieder lunapark heeft zo'n enorm lange en hoge log flume en die zijn echt stuk voor stuk schitterend.

  2. #2

    Re: [VIDEO TR] Amigoland Luna Park (Frankrijk)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Bedankt voor het TR. Ik was er ook begin juli. Voor kinderen is Amigoland net 1 van de mindere van de vele lunaparken die er in die regio zijn vrees ik. Carnon (5 minuten verder) was waarschijnlijk interessanter voor kinderen. De WC daar vinden was eigenlijk nog redelijk makkelijk vond ik net, er zijn daar andere lunaparken waar er gewoon weg geen zijn . Bij ons was het issue eerder dat er niets op tijd opende, die WC niet en die Jumbo Jet opende ook ruim een uur te laat.

    Zelf kan ik iedereen een tour langs die Zuid-Franse lunaparken alvast aanraden, je komt daar een heleboel verrassende dingen tegen. Vrijwel ieder lunapark heeft zo'n enorm lange en hoge log flume en die zijn echt stuk voor stuk schitterend.
    We zijn vaak gepasseerd aan Carnon, maar met kleine kinderen is het gewoon niet te doen om zo laat nog 'op stap' te gaan. Wanneer ze ouder zijn keer ik zeker een keertje terug om die zuidkust verder te verkennen .
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •