X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 77

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] 2019 & 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia en Scandinavië

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik heb er nog nooit last van gehad dat het té druk is in het themagebied. er loopt veel volk en het is smal, ja, maar dat maakt het soms net zo gezellig. Bovendien is het slechts één van de vele manieren om in Ijsland te geraken dus ik zie het probleem niet.

    Het lijkt me sterk dat de jonge Macks zelf naar buiten zijn gekomen met het nieuws dat ze iets anders willen dan hun vader: dat lijken me geruchten die een eigen leven zijn gaan leiden. Ik vind het fantastisch dat Europa-park zijn fans tegemoet komt en de attractie zo goed mogelijk gaat nabouwen.
    Welke "Vele wegen" zijn er dan nog buiten die langs Atlantica?

    Maargoed.. zelfs al maken ze het pad daar breder. De échte bottleneck is de doorgang onder Fjord Rafting door die van begin af aan al te klein was.

    Hoe je drukte ervaart is natuurlijk relatief. Maar als ik op een dag waarbij de wachttijden van wodan niet boven de 30 minuten uit komen volledig stil kom te staan in dat straatje omdat het té druk is om nog vooruit te komen is er naar mijn mening toch wel écht een probleem.

    Over de opvolger kan ik inderdaad geen bron meer vinden, dus wellicht heb je gelijk dat het een gerucht is dat een eigen leven is gaan leiden. Wel Bericht zowel de familie mack als EP SPrecher meermaals - zelfs nog lang na de betreffende zondag - dat ze er nog niet over uit zijn wat er voor PiB in de plaats komt, terwijl nu dezelfde bronnen beweren dat ze het de zondag na de brand al wisten. Dus ze spreken zich in elk geval zelf tegen.

    Dit werd 30 mei nog getweet:


    Nach dem Verlust der beliebten Fahrattraktion „Piraten in Batavia“ macht sich die Inhaberfamilie Mack intensiv Gedanken über ein neues Konzept. Zum jetzigen Zeitpunkt können wir bereits bestätigen, dass dort in Zukunft wieder eine Attraktion für die ganze Familie entstehen wird.
    Klinkt niet echt alsof er toen al een beslissing was gevallen, niet?

  2. #2

    Re: [Europa-Park] 2019 & 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia en Scandinavië

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Welke "Vele wegen" zijn er dan nog buiten die langs Atlantica?

    Maargoed.. zelfs al maken ze het pad daar breder. De échte bottleneck is de doorgang onder Fjord Rafting door die van begin af aan al te klein was.

    Hoe je drukte ervaart is natuurlijk relatief. Maar als ik op een dag waarbij de wachttijden van wodan niet boven de 30 minuten uit komen volledig stil kom te staan in dat straatje omdat het té druk is om nog vooruit te komen is er naar mijn mening toch wel écht een probleem.

    Over de opvolger kan ik inderdaad geen bron meer vinden, dus wellicht heb je gelijk dat het een gerucht is dat een eigen leven is gaan leiden. Wel Bericht zowel de familie mack als EP SPrecher meermaals - zelfs nog lang na de betreffende zondag - dat ze er nog niet over uit zijn wat er voor PiB in de plaats komt, terwijl nu dezelfde bronnen beweren dat ze het de zondag na de brand al wisten. Dus ze spreken zich in elk geval zelf tegen.

    Dit werd 30 mei nog getweet:



    Klinkt niet echt alsof er toen al een beslissing was gevallen, niet?
    Klinkt als het standaardzinnetje wanneer er info is die ze nog niet bekend willen maken.

    Ik heb op al veel drukkere dagen nog nooit last gehad van een bottleneck daar. Je kan natuurlijk ook de monorail nemen. Langs Atlantica lopen er twee wegen: tegen de lifthill van Fjord en tegen de splash van Atlantica (dan moet je nog door de waterspeeltuin om in Ijsland te geraken).

  3. #3

    Re: [Europa-Park] 2019 & 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia en Scandinavië

    Mij doet dit verhaal denken aan BLJ als dit klopt tenminste( dat vader mack dit wou en dat de zonen ertegen zijn)...

    Ze laten hier wel een kans liggenn vind ik Maar langs een kant begrijp ik het ook... Muziek hebben ze al en een hoofd kunnen ze op 2 uur 'printen'... en de ontwerpen hebben ze op pc. Niet alles natuurlijk.

  4. #4

    Re: [Europa-Park] 2019 & 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia en Scandinavië

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Mij doet dit verhaal denken aan BLJ als dit klopt tenminste( dat vader mack dit wou en dat de zonen ertegen zijn)...
    Bobbejaan en de zonen hadden heel wat plannen, het was voornamelijk José die deze vaak afkeurde heb ik altijd gehoord.

  5. #5

    Re: [Europa-Park] 2019 & 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia en Scandinavië

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Bobbejaan en de zonen hadden heel wat plannen, het was voornamelijk José die deze vaak afkeurde heb ik altijd gehoord.
    Ah ok, weet ik niet. Dank u wel.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •