X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 342

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Bij diverse gelegenheden (niet enkel pretparken) heb ik ook al gelezen dat ze vragen om enkel binnen je huishouden te komen. Dat terwijl parken voor mij toch écht iets is wat ik met vrienden doe
    Idem hier. Niemand van mijn gezin (2 ouders van 73) heeft ook nog maar de minste interesse in een pretpark dus ben ik weg met vrienden (zoals jij bvb) of met de RollercoasterFriends.
    Als het dan enkel gezinnen mogen zijn (wat enkelen blijkbaar geweldig vinden) dan kan ik beter proberen een andere hobby te zoeken of gewoon maar verhuizen naar het hol van Pluto.
    Ik snap wel dat parken voorzorgsmaatregelen willen hebben maar we moeten het nu wel even normaal beginnen bekijken. 1 Persoon per rij en elke keer 1 rij open als het geen gezinnen of samenwonenden zijn??? Europapark bvb verplicht in de attracties een mondmasker zodat ze meer capaciteit kunnen inleggen. Daar wordt zelfs niet gesproken van open plaatsen, enkel van een daggebonden ticket.
    Coastercount: 959 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Ik hoop dat het gewoon vragen is en niet verplichten. Ik ga alleen maar met vrienden. Ik woon dan ook alleen en alhoewel ik mijn thuispark zoals Plopsaland wel eens alleen durf te bezoeken, is het met gezelschap toch veel plezanter.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Idem hier. Niemand van mijn gezin (2 ouders van 73) heeft ook nog maar de minste interesse in een pretpark dus ben ik weg met vrienden (zoals jij bvb) of met de RollercoasterFriends.
    Als het dan enkel gezinnen mogen zijn (wat enkelen blijkbaar geweldig vinden) dan kan ik beter proberen een andere hobby te zoeken of gewoon maar verhuizen naar het hol van Pluto.
    Ik snap wel dat parken voorzorgsmaatregelen willen hebben maar we moeten het nu wel even normaal beginnen bekijken. 1 Persoon per rij en elke keer 1 rij open als het geen gezinnen of samenwonenden zijn??? Europapark bvb verplicht in de attracties een mondmasker zodat ze meer capaciteit kunnen inleggen. Daar wordt zelfs niet gesproken van open plaatsen, enkel van een daggebonden ticket.
    Wel.. bij deze zijn jullie dan óók mijn half-half-broers.

    Van moeders kant zijn we geen broers, maarrrrr..... van vaders kant ook niet.

    Mijn familie is zo al best hard gegroeid de laatste dagen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •