X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 285

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Wat? Geen gratis Walibi Holland meer?

    En dat de nocturnes niet meer inbegrepen zijn is ook wel jammer, ik ging naar Bellewaerde normaalgezien alléén maar op nocturnes. Waarom is die mogelijkheid er niet in deze formule?

    Nu, ik vind het op zich ook wel logisch dat ze zo proberen wat drukte te vermijden. Gaat dit ook over Halloweennocturnes trouwens? Verder wel speciaal dat vanaf drie personen de prijs zakt voor het basisabonnement, maar niet voor de supplementen.

    Ik vind deze formule wel iets hebben, en had wel iets als dit zien aankomen gezien er eind vorig seizoen een enquête op Leisure Lab was die hiernaar peilde. Helaas is dit niet helemaal wat ik had ingevuld, waar ik wel voor gevreesd had, maar kijk.

    Als je naar de prijs kijkt valt het ook nog heel goed mee vind ik. Het is weer een stukje duurder geworden maar doordat je nu veel meer vrijheid hebt en dus bepaalde "modules" kan laten liggen kun je toch nog voor dezelfde prijs als vroeger doen wat je vroeger ook al deed, min of meer toch. De vraag is alleen of het duidelijk gaat zijn voor iedereen, ik vrees wel dat hier nog veel discussie uit kan ontstaan...

    EDIT:
    In de voordelen voor meegebrachte vrienden is ook serieus gesnoeid, jammer... De afbeelding wat beter bekeken, ik zie dat er bij de 50% halloweenkorting nu "max 1 personne" staat. En de mogelijkheid om met een groepje met een jarige aan halve prijs te gaan zie ik ook niet meteen meer staan?

    En ook de korting op eten en drinken en souvenirs is van 15 naar 10% gezakt... Ongeveer alles wat ik gebruikte is dus verminderd of geschrapt eigenlijk.
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 01-03-18 om 22:16.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •