X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 158

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Ik denk dat het voorste deel van het park vooral vol gegooid is met eenvoudige meuk om enige substantie te kunnen bieden in kwantiteit. In het achterste gedeelte gaan ze nu door met meer kwaliteit. (minstens) één van de banen uit het oude gedeelte staat al te koop. Het zou me dan ook niets verbazen als uiteindelijk het voorste gedeelte ook "opgeruimd" wordt eens het achterste gedeelte klaar is.

    @Pretparkfreak7. Zoals ik het zie kom je inderdaad onder de Disco-Coaster door binnen. Daarna heb je gewoon een groot hoofdpad dat een flauwe bocht naar rechts maakt. Net na die bocht is de ingang van die vekoma aan de rechter kant.

    Het lijkt er momenteel wel op dat er in diezelfde flauwe bocht naar rechts, ook een aftakking naar links is, maar dat lijkt me dood te gaan lopen en enkel bedoelt te zijn om die Boomerang aan te kunnen sluiten. Wellicht komt daar wel een personeelsdoorgang.

  2. #2

    Re: [Energylandia] 2020: Vekoma Shockwave+

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    @Pretparkfreak7. Zoals ik het zie kom je inderdaad onder de Disco-Coaster door binnen. Daarna heb je gewoon een groot hoofdpad dat een flauwe bocht naar rechts maakt. Net na die bocht is de ingang van die vekoma aan de rechter kant.

    Het lijkt er momenteel wel op dat er in diezelfde flauwe bocht naar rechts, ook een aftakking naar links is, maar dat lijkt me dood te gaan lopen en enkel bedoelt te zijn om die Boomerang aan te kunnen sluiten. Wellicht komt daar wel een personeelsdoorgang.
    Op het parkplan op de website kan je de paden goed zien. Het nieuwe gebied betreden doe je in principe onder de DiscO door, maar er loopt ook een pad rondom Aqualantis. Al is het mij niet duidelijk of dit toegankelijk gaat zijn voor het publiek.

    Naam:     map.jpg
Bekeken:  1418
Groote:   316,7 KB

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •