Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
De wachtrij wiebelt inderdaad enorm hard op het bovenste stuk. Of dit normaal is en volgens de berekeningen is weet ik niet, maar er waren mensen die uiteraard na 10 minuten heen en weer zwiepen beslisten om terug te keren omdat hun kinderen op hun ongemak waren ... Hebben ze toch een thrill bij!
Of misselijk geworden. Velen komen boven met een sterk verhoogde hartslag, want de meeste lopen snel door het lege stuk rij, met een serieuze klim toch en staan daar dan zonder adem en met hoge hartslag op iets wat beweegt, je zou voor minder slecht worden.

Mijn vrouw krijg ik er allesinds niet op, die heeft hoogtevrees en dus in zo'n rij gaan staan ziet ze niet zitten. Zeker nadat ik vertelde dat het nog wat heen en weer gaat. Moest je met een groep gelijktijdig bewegen, hoe hard zo dat spel eigenlijk gaan schommelen?

Ik vind deze baan absoluut veel beter dan zo'n powered gelijk in Toverland. Zelfs al was ze dubbel zo hoog en dubbel zo lang, ik zou die powered absoluut niet verkiezen tegenover deze dat nu in BWP staat.

Grootste probleem gaat hier de capaciteit blijven. De dag dat ik er was stond er bij de Keverbaan zelfs geen rij, daar kon je na een ritje rondlopen en terug meegaan (dus zo kalm was het, of iedereen stond voor Dawson Duel) te wachten

En op een zomerse dag met veel zon en weinig wind inderdaad de hitte. Misschien dat ze nog wat zeilen, doeken kunnen spannen.