X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Vraagje mbt Plopsa funcard. Die van ons zijn verlopen sinds maart 2019. Wij zouden binnen enkele weken in augustus nieuwe gaan aanschaffen.
    Begrijp ik het goed dat wij nog steeds onder "verleng" tarief vallen wegens nieuwe aankoop binnen de 12 maanden na vervallen van het vorige abbo? Zodus dat wij het tarief van 69,99€ betalen?
    Ik heb online al eens proberen in te loggen en mijne vind ik probleemloos terug, kan zogenaamd ook online al betalen en verlengen, maar die van mijn vriend vind ik met geen mogelijkheid terug hierin (desondanks dat deze gewoon op dezelfde dag gezamenlijk gekocht geweest is).
    Kunnen we ook gewoon ter plekke aan de kassas verlengen aan dit tarief of moet de aankoop online gebeuren om de prijs van 69,99€ te betalen ipv €89,99?

    Als het aan de kassa ook kan, kopen we ze gewoon als we in augustus daar zijn, maar als het niet kan en mijn vriend kan sowieso dan niet van de 69,99€ genieten dan kan ik beter de mijne online verlengen aan dit tarief en voor hem online een nieuwe kopen aan de 15€ korting actie die momenteel loopt tot en met 31/07. Da's dan uiteindelijk nog steeds goedkoper dan 2x 89,99€ aan kassatarief als het daar volle pot mocht zijn...

    Alvast bedankt voor enig advies!

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    Vraagje mbt Plopsa funcard. Die van ons zijn verlopen sinds maart 2019. Wij zouden binnen enkele weken in augustus nieuwe gaan aanschaffen.
    Begrijp ik het goed dat wij nog steeds onder "verleng" tarief vallen wegens nieuwe aankoop binnen de 12 maanden na vervallen van het vorige abbo? Zodus dat wij het tarief van 69,99€ betalen?
    Klopt: Verlengen van je vervallen Plopsa-Funcard kan tot een jaar na vervaldatum voor de prijs van 69,99 euro.
    Dit kan zowel online (zelf nog niet geprobeerd in te loggen) maar kan evengoed verlengd worden aan de kassa.

  3. #3

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    Klopt: Verlengen van je vervallen Plopsa-Funcard kan tot een jaar na vervaldatum voor de prijs van 69,99 euro.
    Dit kan zowel online (zelf nog niet geprobeerd in te loggen) maar kan evengoed verlengd worden aan de kassa.
    Bedankt!

  4. #4

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik heb zelf ook nog een vraag: wij vertrekken zaterdagnamiddag richting Engeland om een tocht van twee weken langs allemaal pretparken te doen. We bezoeken onder andere Blackpool, Lightwater Valley, Flamingoland, Alton Towers, Thorpe Park, Drayton Manor... En eventueel ook Diggerland, maar ik vrees dat we dat niet meer in de planning gaan krijgen.

    Vorige zomer hebben we een weekje Duitsland gedaan met Phantasialand, Movie Park, Kalkar en Toverland hebben we toen ook bezocht en hierbij hebben we heel dankbaar gebruikgemaakt van de aanvalsplannen uit de parkgids. Echter is de website hier al bijna drie maanden niet bereikbaar, ik had gehoopt de aanvalsplannen van de Engelse parken die we doen af te kunnen drukken voor we vertrokken maar ik kan ze dus niet zien... Iemand die zo'n aanvalsplan toevallig eens opgeslaan heeft of nog beter, zelf een goed aanvalsplan heeft voor (??n van) deze parken?

    mvg

  5. #5

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Je kan ook enkele TR's (ja, o.a. van ondergetekende) raadplegen.

    Blackpool: ik was er vorige week drie dagen, tijdens de schoolreis-periode. Toch viel het wachten mee (zeker meteen na opening en na 16:00). Kijk met hoeveel boten Valhalla opereert, dat is er aangegeven in het station. Dat waren er vorige week steeds 5, de overige 12 zouden in onderhoud geweest zijn, las ik op een fan-FB-site. Hier waren ook enkele storingen en de wachtrij sloot een uur voor de parksluiting (wegens traag vorderen). Je word er zeiknat, waardoor veel mensen 'em als laatste van de dag doen. Hint: doe'em zo gauw mogelijk en neem regen- en reservekledij (zeker sokken) mee. Icon met 3 treinen vordert snel. Weinig mensen hadden de splitsing voor front in het station door. Wij kwamen soms sneller aan de beurt via front dan wachtenden voor ons voor een 'gewone' plaats. Big One is windgevoelig, dus als die rijdt op een winderige dag: niet te lang uitstellen. De enige coasters die meteen bij park-opening reden, staan in Nickland. De dag beginnen met de oranje coaster is zeker een optie. Stel ook Steeplechase achteraan het park niet te lang uit, want lage capaciteit. Ga voor een duel of driestrijd met je gezelschap. Dan zal je mogelijk wel iemand moeten voorlaten in de wachtrij. Dat is zeer moeilijk in te schatten omdat sommigen solo en anderen in duo een paard berijden. Laat dus niet te vroeg mensen voor. Bij de SLC hebben ze op beide treinen het achterste duostoeltje gedemonteerd, dus nog langer wachten. Het leuke hier is zicht op zee en de rit over het water. Probeer bij sluitingstijd nog toe te treden tot een wachtrij. Het leverde ons vorige week twee opeenvolgende ritten op bij Big Dipper. Wallace en Grom: achterste karretje nemen, dan mis je minder (zie TR). Wees voorbereid op de smerigste WC's van alle Europese parken (erger dan Fort Fun).

    Alton Towers: Bij ERT als hotelgast: starten met Wickerman. Anders: Wick niet meteen na parkopening doen. Kinderdeel zeker ook niet meteen na opening doen (druk wegens dicht bij park-ingang). Kabelbaan reed in het laagseizoen pas vanaf 12:00. Park meer dan 1 keer rondgaan per dag, was niet mogelijk voor ons. Dus beter meteen reriden, indien mogelijk.

    Drayton: Mischien toch beginnen in Thomasland (zeker de coaster en auto's op hoog spoor). Daar is het waarschijnlijk drukker dan bij de wilde attracties. Zoo doe je bij drukte volgens mij best in de namiddag.

    Thorpe: hopen op weinig storingen. Als hotelgast: ERT op de grote coasters proberen.

    Geen afkrakende kritiek, wel een algemene opmerking: Aanvalsplannen pur sang zijn - net als TR's - gestoeld op moment-opnames. Vaak zijn ze jaren terug opgesteld, dus met deels andere attracties. Read: the proof of the pudding is in the eating.

    EDIT: Over eten gesproken, eigen voedsel mee brengen in BPB, mag niet. Enige uitzondering: ongeopende waterflessen (met limesmaak mocht ook) Er is vrij serieuze tassencontrole, maar de metaaldetector controleert niet wat in je jas-of broekzak zit van eten. Een verpakt koekje, dat in de meeste hotels ginds elke avond of ochtend op je kamer wordt gelegd naast de waterkoker, kan handig zijn voor in een wachtrij.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 19-07-19 om 16:45.

  6. #6

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Thorpe: hopen op weinig storingen. Als hotelgast: ERT op de grote coasters proberen.
    Wij gaan binnen 2 weken ook naar daar: We waren van plan een "Adrenaline" pass te nemen (5 maal voorkruipen op de coasters). Normaal doen we dit niet, maar mijn vrouw is 7 maanden zwanger en mag nergens in en we willen haar geen uren alleen laten wachten op een bankje bij de rugzakken. Is er nog iets waar we op moeten letten of zeker gebruik van moeten maken? (We zijn geen hotelgast daar)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •