X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 18 van de 18

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Zit Plopsa in een identiteitscrisis?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Maar dat is het hem juist.. Dat kun je volstrekt niet.
    Ik zelf vind de vormgeving en decors bij dat festival héél aantrekkelijk, maar heb weinig voeling met de muziek. Het lijkt mij heel onwaarschijnlijk dat ik zo uniek ben dat ik de enige blijk met zo'n gedachtes.

    Als plopsa enkel die vormgeving aanbiedt, zonder dat er een zweterige mensenmassa los gaat op luid schallende pompende beats. Kan ik die toch perfect los van de festivalsfeer zelf beleven? Voor mensen die het festival zelf beleefd hebben doet de naam je herinneringen opleven, maar voor wie die referentie niet heeft zit je toch gewoon in een fraai gedecoreerde zone waar toevallig ook de naam tomorrowland aan gekoppeld is? In het slechtst denkbare scenario heeft het festival voor volwassenen een negatieve connotatie van 'luid drugsfestival'. Kinderen zal het worst wezen.

  2. #2

    Re: Zit Plopsa in een identiteitscrisis?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik zelf vind de vormgeving en decors bij dat festival héél aantrekkelijk, maar heb weinig voeling met de muziek. Het lijkt mij heel onwaarschijnlijk dat ik zo uniek ben dat ik de enige blijk met zo'n gedachtes.

    Als plopsa enkel die vormgeving aanbiedt, zonder dat er een zweterige mensenmassa los gaat op luid schallende pompende beats. Kan ik die toch perfect los van de festivalsfeer zelf beleven? Voor mensen die het festival zelf beleefd hebben doet de naam je herinneringen opleven, maar voor wie die referentie niet heeft zit je toch gewoon in een fraai gedecoreerde zone waar toevallig ook de naam tomorrowland aan gekoppeld is? In het slechtst denkbare scenario heeft het festival voor volwassenen een negatieve connotatie van 'luid drugsfestival'. Kinderen zal het worst wezen.
    Klopt.. maar dit alles kun je bereiken zonder de naam Tomorrowland er aan te koppelen. Er zijn zat parken die op deze manier hun eigen identiteit met schitterende theming hebben weten te vergaren. Het gevoel wat jij omschrijft had mijn moeder bijvoorbeeld altijd in Port Aventura. De attracties interesseerden haar niet zo veel, maar juist de sfeer (en de shows) des te meer. Nogthans zitten er geen merken of namen aan die themagebieden gekoppeld.

    Dus die naam tomorrowland die koop je specifiek voor het tomorrowland-publiek, en toch in veel mindere mate voor de mensen die enkel voor mooie theming komen.

    Overigens: Voor zover ik jou ken val jij ook niet bepaald onder de "normale" doelgroep van een Plopsapark
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 23-03-21 om 14:58.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •