X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 37

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Holland] Festivalization

    Dankzij De Ideale Wereld hun parodie op Temptation Island, Debation, kan ik er niet aan doen dat er elke keer ik dit zie eén of andere vrouw geforceerd sensueel *festivalisatioooon* fluisterd ... :/

    Het feit alleen al dat mensen hopen dat Walibi Holland ons op het verkeerde been probeert te zetten spreekt al boekdelen denk ik. Walibi die een goeie rebranding uitvoert, it will always be a dream ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: [Walibi Holland] Festivalization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Het feit alleen al dat mensen hopen dat Walibi Holland ons op het verkeerde been probeert te zetten spreekt al boekdelen denk ik. Walibi die een goeie rebranding uitvoert, it will always be a dream ...
    Soms, zeer soms draait dat goed uit. In WaBe heb ik er goed oog op bv. Om in het park zelf te blijven, Platform 13 was een van de mooiste rebrandings van een attractie die ik gezien heb. Simpel, maar o zo mooi.

    Waarmee ik wil zeggen: ze kunnen het wel hoor als ze echt willen.

    + mijn mening over deze rebranding: ik wacht liever nog even af op meer fotomateriaal.
    Je vois la vie en des biscuits.

  3. #3
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Holland] Festivalization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Walibi die een goeie rebranding uitvoert, it will always be a dream ...
    In België zijn ze toch érg goed bezig?

  4. #4

    Re: [Walibi Holland] Festivalization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    In België zijn ze toch érg goed bezig?
    Ik heb het dan ook enkel over Walibi Holland, ik lijk hier niet erg duidelijk in geweest te zijn...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •