X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 42

Onderwerp: [Hansa Park] 2019

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Hansa Park] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Dat zou ik toch spijtig vinden. Hoewel ik positieve commentaren hoor over de Funtime torens, kon dat Gold Mine ding op de sinksenfoor me helemaal niet bekoren. Niets die ook kan tippen aan de dominante look van een Intamin toren ...
    In dit topic zijn de reacties over Funtime positief, maar op andere fora valt dat toch wat tegen. En inderdaad. De lelijke constructie van Funtime past volstrekt niet in het plaatje, terwijl juist een intamin heel mooi afgewerkt had kunnen worden (wellicht zoals het onderste deel van scream).

    Maargoed. Hansa Park is natuurlijk wel het park van de mooie theming die verpest wordt door lelijke constructies aan het worden. (met Karnan ver aan top). Benieuwd hoe het eindresultaat gaat zijn.

  2. #2

    Re: [Hansa Park] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Maargoed. Hansa Park is natuurlijk wel het park van de mooie theming die verpest wordt door lelijke constructies aan het worden. (met Karnan ver aan top). Benieuwd hoe het eindresultaat gaat zijn.
    Ik heb het park nét voor Kärnan aangekondigd werd bezocht, en heb me altijd al afgevraagd hoe hard die support uitverkoop de gezellige zone rond de Maurer muis verkr*cht heeft. Ik hoop echt dat het alsnog Intamin wordt, want de teaser video met de epische IMAscore muziek liet mijn haar rechtkomen, en zo’n Funtime gedrocht kan epische muziek en meesterlijke theming toch tenietdoen met de eerder flauwe ervaring ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •