X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Afgelopen zondag een bezoekje gebracht aan BJL, het was al twee jaar geleden en Fury zorgde er voor dat ik terug in BJL was aanbeland. Hoewel ik het park jaarlijks bezocht had ik me drie jaar geleden voorgenomen om BJL enkel te bezoeken met Halloween of bij grote nieuwigheden. Wel Fury overhaalde me om tot in Lichtaart te rijden.

    Ondanks het herfstweer toch een mooie dag. Aangenaam bedrijvigheid in het park. Niet doods zoals ik het al een paar keer heb geweten, maar ook niet met lange wachtrijen. Overal was het wel aanschuiven, maar ook niet lang. Neem zo een 10 tal minuten per attractie.

    Inderdaad, the Forbidden Caves was de hele dag dicht, maar stond wel mooi aangegeven op de schermen aan de ingang.

    Opvallende zaken die tijdens mijn bezoek gebeurden.
    - Fury lijkt technisch nog niet op punt te staan. Om 10u30 open, maar om 12u lag hij er al uit. Technische storing die de hele dag bleef duren. Wat me ook wel opviel is dat er geen technici moeite deden om hem terug aan de praat te krijgen. Heel de namiddag was er weinig beweging te zien...
    Mogelijks zit het weer daar wel voor iets tussen. Hevige wind stak wel af en toe de kop op tijdens een dagje uit. Spijtig, want we hadden Fury graag nog eens achterwaarts gedaan. Dat zal dus voor een andere keer zijn. Qua sfeersetting en audio is het wel de nr. 1 van het park. Qua ritbeleving inderdaad wel de topper van België.
    - Licht werd aangestoken in de stations van Speedy Bob en Dreamcatcher. Maar moesten daarna precies terug op bevel uit, alhoewel het tamelijk donker werd door donkere en veel wolken.
    - Mijn vrienden wouden absoluut Mount Mara doen. Ze wachtte maar liefst 90 minuten op een tamelijk rustige dag.
    - Panos in BJL is ok, maar biedt aub ook jullie vegetarische gerechten aan als jullie die promoten op jullie schermen boven jullie kassa. Ik had het gevoel dat andere horeca in het park wel min of meer in orde verliep. Opvallend is dat ze voor sommige gerechten alles hebben klaar liggen en bij andere gerechten alles nog moeten klaarmaken (Mijn vrienden aten bij McMonkey).
    - Qua onderhoud zag alle er wel ok. Niet slik en span, maar ook niet degoutant. De groendienst mag inderdaad wel eens beginnen snoeien want op sommige, zijpaden begint het struikgewas over de pa en te groeien.
    - LoL ziet er goed uit. Adventure Valley moet wel eens herbekeken worden. De verf van de portalen en zijn bamboo pelt af, het bord van The Forbidden Caves pelt ook af en sommige tegels in Hall 2000 zijn kapot of verdwenen. Het terras naadt de Coffee Cave ziet er echt niet goed ut. Verwilderde planten, bestickering van de vuilbakken pelt af, tuinstoelen zijn versleten, vloerbekleding is niet netjes meer. Cowboy Town is goed bijgehouden. Enkel El Rio ligt er niet hoe bij (barsten in bootjes, portalen zijn versleten, te veel zwarte tegen de rotswerken).
    - Het station van Dreamcatcher is een hele verbetering.
    - Kinderland werd gerund door drie operatoren. Vreemd en pijnlijk om te zien.
    - Personeel was vriendelijk en vooral aan Sledgehammer waren ze heel klantgericht. Rerides toestaan, niet altijd wachten tot alles vol zat, zelf sfeer toevoegen via de micro.
    Bij andere attracties was alles ok.
    - twee ritjes in De Wildwaterbaan heeft me doorweekt. Sinds wanneer is die zo nat?
    Bij de laatste van kregen we altijd links een golf in de boot binnen. Het bootje zat wel goed vol met vier volwassen personen.
    - IR lijkt echt op te geraken. Hopelijk komt die beloofde renovatie er snel. Hier wel weinig bootjes in de vaargeul. Iemand hier een verklaring voor?
    - Ik kocht in de shop nog een skyline lineaal van BJL met magneet 4 euro. Samen met de tas van Bobbejaanland, Typhoon en Cowboy Town toffe souvenirs (wel niet gekocht natuurlijk). Deze had ik nog niet eerder gezien. Was me wel verschoten va de prijzen van de mascotte knuffels... Hopelijk breiden ze het aanbod wat uit en neemt het plastic speelgoed wat af ten voordele van parkgerellateerde souvenirs. Opvallend ook dat de hele achterkant , achter de kassain het thema staat vab Halloween.
    - De merchandising van Fury is wel interessat, laar en T shirt of koffietas zouden het voor lij aantrekkelijker maken om dat te kopen.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    - Fury lijkt technisch nog niet op punt te staan. Om 10u30 open, maar om 12u lag hij er al uit. Technische storing die de hele dag bleef duren. Wat me ook wel opviel is dat er geen technici moeite deden om hem terug aan de praat te krijgen. Heel de namiddag was er weinig beweging te zien...
    Ik was zondag ook in het park en ik heb met een van de operatoren van Fury gepraat en ze zeiden dat hij sinds zaterdag bij de lanceringen vaak stilvalt en ze weten niet waarom. Ze hadden ook al Gerstlauer gecontacteerd maar ze konden de juiste persoon niet bereiken. Ik hoop dat dit ondertussen wel al gelukt is en dat de problemen tegen het weekend opgelost geraken ...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •