X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 376

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Heb je al Speed Of Sound gedaan of een new generation Vekoma trein of eentje van Sunkid? Dan zou je evenhard hopen op zulke trein

    Op drukke dagen is er weldegelijk een grouper hoor.
    Speed of Sound helaas nog niet gedaan, maar op youtubefilmpjes lijken dat dezelfde beugels te zijn als Python of Hyperspace Mountain. Is er een verschil dat mij nog niet is opgevallen? Of zijn het echt helemaal dezelfde beugels?

    Als we in de toekomst een grouper kunnen verwachten, dan hoop ik toch op een nieuwe trein met evenwaardige voetruimte bij alle zitplaatsen, zodat het effectief niets meer uitmaakt welke plaats je toegewezen krijgt. Ik vrees namelijk dat groupers geen rekening zullen houden met dit soort dingen (al kan ik me vergissen uiteraard).
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Speed of Sound helaas nog niet gedaan, maar op youtubefilmpjes lijken dat dezelfde beugels te zijn als Python of Hyperspace Mountain. Is er een verschil dat mij nog niet is opgevallen? Of zijn het echt helemaal dezelfde beugels?

    Als we in de toekomst een grouper kunnen verwachten, dan hoop ik toch op een nieuwe trein met evenwaardige voetruimte bij alle zitplaatsen, zodat het effectief niets meer uitmaakt welke plaats je toegewezen krijgt. Ik vrees namelijk dat groupers geen rekening zullen houden met dit soort dingen (al kan ik me vergissen uiteraard).
    Klopt dezelfde beugels als Python.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Speed of Sound helaas nog niet gedaan, maar op youtubefilmpjes lijken dat dezelfde beugels te zijn als Python of Hyperspace Mountain. Is er een verschil dat mij nog niet is opgevallen? Of zijn het echt helemaal dezelfde beugels?

    Als we in de toekomst een grouper kunnen verwachten, dan hoop ik toch op een nieuwe trein met evenwaardige voetruimte bij alle zitplaatsen, zodat het effectief niets meer uitmaakt welke plaats je toegewezen krijgt. Ik vrees namelijk dat groupers geen rekening zullen houden met dit soort dingen (al kan ik me vergissen uiteraard).
    De beugels van Speed of Sound zijn volgens mij hetzelfde als die van de Python of Hyperspace Mountain. Die treinen zijn overigens ook een stukje ruimer dan de oude Vekoma-treinen
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •