X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 342

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #31

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Toen Vlinderke lang geleden dit topic startte, dacht ik oprecht "Hahaha, wat zegt die nu ???" Intussen heb ik er geen enkele moeite mee om toe te geven dat ik me nog nooit zo catastrofaal vergist heb Ik begin zelfs te vrezen dat 2021 voor de pretparken niet zo heel veel beter zal worden dan 2020, tenzij er in de zomer echt een serieuze vooruitgang is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Meer dan al hoop ik dat terug snel naar de kapper kan gaan want mijn coronakapsel begint serieus tegen te steken
    Probeer het onderstaande filmpje eens uit ... het is veel moeilijker dan het lijkt , maar ik blijf oefenen
    https://www.youtube.com/watch?v=3URA...st=LL&index=10

    Terug ontopic nu: 8 mei zou heel mooi zijn - exact twintig jaar na mijn legendarische schoolreis - maar ik vrees ervoor. Intussen hebben we vaak genoeg gezien dat de doelstellingen niet altijd gehaald worden en de beloofde datums dus ook niet. Het zou me niet eens zo erg verbazen als de voorspelling van Slimmerik uitkomt.

    Het valt mij ook op dat ik in de gewone algemene media nergens reclame voor Kondaa tegenkom. Volgens mij ziet Walibi het niet zitten om reclame ta maken voor iets waarvan ze zelf niet weten wanneer het kan openen.
    Laatst gewijzigd door Azmidiske; 15-04-21 om 18:36.
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •