X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 71

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Ik dacht wel dat het daar ergens was, bedankt ! Hoewel het in eerste instantie in the middle of nowhere lijkt, is het denk ik toch wel een geschikte locatie. Dit is toch best wel een drukke verbindingsweg.
    Geschikte locatie? Ja, als je met de auto komt wel. Moest het nu eens dichter bij het station van Landen hebben gelegen konden ook mensen er met de trein geraken. Achja in België steunen ze slechte ruimtelijke ordening graag. Het positieve eraan: ze hebben genoeg plaats om uit te breiden (alhoewel zie ik de grens tussen Vlaanderen/Wallonië in dit land wel nog een probleem zijn hiervoor ).

  2. #2

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matx30 Bekijk Berichten
    Geschikte locatie? Ja, als je met de auto komt wel. Moest het nu eens dichter bij het station van Landen hebben gelegen konden ook mensen er met de trein geraken. Achja in België steunen ze slechte ruimtelijke ordening graag. Het positieve eraan: ze hebben genoeg plaats om uit te breiden (alhoewel zie ik de grens tussen Vlaanderen/Wallonië in dit land wel nog een probleem zijn hiervoor ).
    Wat wil je dan doen? Alle winkels, recreatieparken en andere uitgaansgebieden allemaal rond stations bouwen? Er loopt een buslijn van Landen tot Hannuit. Op een kwartiertje brengt die je van het station tot de locatie van het zwembad. Daarnaast denk ik dat dit zwembad vooral regionale aantrekkingskracht zal hebben en zich niet meteen zal richten op de nationale markt.
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •