X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 48

Onderwerp: [Legoland] Belgium?

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Legoland] Belgium?

    Merci. Dat waren dus de officieuze bronnen die ik niet meteen terugvond. Officieel= Merlin of Legoland of B&M.

    En idd Hals über is mega-smooth en prima gethemed. Waarom dan meer geld uitgeven aan een veel duurdere constructeur?

  2. #2

    Re: [Legoland] Belgium?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Merci. Dat waren dus de officieuze bronnen die ik niet meteen terugvond. Officieel= Merlin of Legoland of B&M.

    En idd Hals über is mega-smooth en prima gethemed. Waarom dan meer geld uitgeven aan een veel duurdere constructeur?
    Sinds hun persbericht is het inderdaad stil rond dit project. Als het om een wingcoaster gaat, dan is dat natuurlijk iets wat Vekoma niet in hun aanbod heeft...

    On topic: ondertussen zijn er al voorlopige renders van een mogelijke invulling van het terrein verschenen. Opvallend is dat er de naam Legoland Benelux gebruikt werd ipv bijvoorbeeld Legoland Belgium...

    Naam:     legoland.JPG
Bekeken:  529
Groote:   338,4 KB

  3. #3

    Re: [Legoland] Belgium?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Opvallend is dat er de naam Legoland Benelux gebruikt werd ipv bijvoorbeeld Legoland Belgium...
    Op zich kan dat voor de Vlamingen die minder goed Frans spreken wel goed nieuws zijn. Als het park Legoland Benelux heet, zou ik toch verwachten dat het niet uitsluitend Franstalig zal zijn.

  4. #4

    Re: [Legoland] Belgium?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    ... ondertussen zijn er al voorlopige renders van een mogelijke invulling van het terrein verschenen ...
    Een video-still toont linksboven een waterglijbanen-complex. Die lijkt qua slides meer te bieden dan het Legoland Waterpark naast Gardaland. Ik zie in het ontwerp wel geen kinder-dingetjes, geen lazy-river, geen wildwaterbaan en geen accommodatie voor omkleding, opberging en binnen-waterpret. Zwemgelegenheid lijkt me beperkt tot een deel van het 'meer' waar de oranje-witte slide lijkt in uit te monden.


    (Onrechtstreekse) bron: https://www.hln.be/binnenland/goed-n...lgie~a8525bfb/

    Ik kan niet goed uitmaken of deze waterpret-zone te centraal in het park komt te liggen om afzonderlijk te kunnen bezoeken (wat dus wel kan bij Warner Beach en Mirabeach). Mogelijk wordt de toegankelijkheid zoals bij o.a. het Aquaventura Slidepark van Hellendoorn. Dat waterpret in Gosselies aan een meerkost zal zijn, lijkt me bij een groep als Merlin een evidentie. In Billund stond vroeger een meer op kinderen gericht waterparkje. Dat was zonder extra betaling, behalve dan voor de lockers. Die waterspeelzone in Billund werd enkele jaren geleden opgedoekt en vervangen door (denk ik toch) ... een picknick-area.

    Feit is wel dat Legoland Benelux zich met dit waterpark-in-ontwerp onderscheidt van Billund en Deutschland. En de leemte na het opdoeken van Océade wordt dan toch een beetje gevuld in Wallo-Brux. De aanhoudende pokke-drukte in Aqualibi sinds mei dit jaar toont de noodzaak aan en het potentieel van waterplezier.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •