X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 224

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Dat ziet er grondig uit. Er is al meer gebeurd dan ik dacht. En ook de bloembakkencirkel aan de ingang is weg, benieuwd hoe dit er in de toekomst uit zal zien nadat al enkele jaren alle paden op één na dicht waren om iedereen door de tijdelijk opgestelde tassencontrole te sturen. Zou deze er nu permanent komen?

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Dat ziet er grondig uit. Er is al meer gebeurd dan ik dacht. En ook de bloembakkencirkel aan de ingang is weg, benieuwd hoe dit er in de toekomst uit zal zien nadat al enkele jaren alle paden op één na dicht waren om iedereen door de tijdelijk opgestelde tassencontrole te sturen. Zou deze er nu permanent komen?
    Het is inderdaad heel wat grondiger dan gedacht, maar zal wellicht nu de finale fase zijn van wat ze eerder getoond hebben met de plannen van de omgeving van het Aquapark. Een permanente tassencontrole zal volgens mij hier nu ook wel verschijnen, in navolging van Ingang Mexico. Mooi!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •