X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 15 van de 15

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Financiën Belgische pretparken

    Ik heb eens gehoord dat BJL onder de Schoepens (of zelfs nog na de verkoop) ongeveer zes miljoen euro winst per jaar maakte. Geen idee of het waar was, maar als het wel zo was hebben ze toch wel een serieuze terugval...

    Jammer voor Walibi wel dat Pulsar blijkbaar niet voor meer bezoekers heeft gezorgd, dat verbaasd me wel.

  2. #2

    Re: Financiën Belgische pretparken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Jammer voor Walibi wel dat Pulsar blijkbaar niet voor meer bezoekers heeft gezorgd, dat verbaasd me wel.
    Ze geven in het rapport ook zelf enkele mogelijke verklaringen. Heb ze eventjes (vrij losjes) vertaald:

    - het weer in juni in 2016 was blijkbaar minder dan anders (heb geen idee meer eerlijk gezegd), wat resulteerde in 15.500 minder tickets verkocht in juni ten opzichte van 2015.

    - Ze halen ook de terreuraanslagen aan die in november 2015 (Fr) / maart 2016 hebben plaats gevonden. Daar valt zeker ook wat voor te zeggen natuurlijk. (Ze zeggen wel dat ze het niet kunnen meten, maar dat het een veronderstelling is) // Als cijfermateriaal geven ze aan dat in de periode april - mei 41.000 tickets minder zijn verkocht (vlak na de aanslagen dus).

    - Ook geven ze aan dat de vakantiedagen lastiger vielen in 2016. Zo geven ze aan dat de herfstvakantie na 31 oktober viel, waardoor het halloween-gebeuren minder succesvol zou geweest zijn.

    Ze geven ook aan dat tijdens de zomerperiode zelf dat ze meer bezoekers hebben ontvangen (dankzij Pulsar en het goede weer in juli/augustus - 32.000 bezoekers meer blijkbaar)
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •