X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 17 van de 17

Onderwerp: [Bellewaerde] 2021

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] 2021

    Wij waren er gisteren ook, en qua dispatching en operations was het in bijna alle attracties van hetzelfde. Ik zou bijna denken dat men dit met opzet doet om veel mensen in de wachtrijen te houden, omdat het park quasi volledig vol was. Parking Mexico stond immers ook al bijna vol rond het middaguur. Er is gewoon teveel volk naargelang de capaciteit.

    Het park ligt er wel heel proper bij, en er zijn veel zitbanken bijgekomen. Ook de groen setting van Bellewaerde maakt veel goed als je rondwandelt. Al kom je dan bvb ook voorbij een leeg olifantenverblijf. En de leeuwen/tijgerweides waar geen dier te bespeuren valt vanop het wandelpad.

    En de boomstammetjes, die waren gesloten wegens onderhoud ?

    Wachttijden hierdoor voor de 'grote 'attracties waren de hele dag door 60 min en +; bengal rapids en bengal express zelf 75 à 90 min. Ik kan mij voorstellen dat een gezin die hiervoor de volle pot betaalt, zich best bedrogen voelt.

    Bij Wakala gebeurt het regelmatig dat er een trein in het station staat, eentje in de remmen voor het station en eentje in de remmen na de achterwaartse terugrol van de spike. En dit met drie operators.

    Maar tegen sluitingsuur volstrekt zich een wonder. Dan gaat alles ineens een stuk sneller vooruit. Ik vrees omdat het personeel maar betaald wordt tot 19h of 19.15h, en zij er geen baat meer bij hebben om alles nog langer te vertragen ?

    Wel een pré is de organisatie bij het verlaten van parking Mexico. Stewards op het terrein zelf, en aan de de uitgang voorbij de slagbomen die het verkeer ordentelijk en degelijk aanstuurden.

    Dus alles is zeker niet negatief te beoordelen, maar er is inderdaad wel werk aan de winkel. Al vrees ik dat het vooral economische schade inlopen is; ik heb de indruk dat de rest nog niet direct aan de orde is. Walibi heeft ook zo'n periode gehad, en toch heeft men een groot masterplan uitgerold. Misschien komt dit voor Bellewaerde ook wel ?

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    Wij waren er gisteren ook, en qua dispatching en operations was het in bijna alle attracties van hetzelfde. Ik zou bijna denken dat men dit met opzet doet om veel mensen in de wachtrijen te houden, omdat het park quasi volledig vol was. Parking Mexico stond immers ook al bijna vol rond het middaguur. Er is gewoon teveel volk naargelang de capaciteit.

    Het park ligt er wel heel proper bij, en er zijn veel zitbanken bijgekomen. Ook de groen setting van Bellewaerde maakt veel goed als je rondwandelt. Al kom je dan bvb ook voorbij een leeg olifantenverblijf. En de leeuwen/tijgerweides waar geen dier te bespeuren valt vanop het wandelpad.

    En de boomstammetjes, die waren gesloten wegens onderhoud ?

    Wachttijden hierdoor voor de 'grote 'attracties waren de hele dag door 60 min en +; bengal rapids en bengal express zelf 75 à 90 min. Ik kan mij voorstellen dat een gezin die hiervoor de volle pot betaalt, zich best bedrogen voelt.

    Bij Wakala gebeurt het regelmatig dat er een trein in het station staat, eentje in de remmen voor het station en eentje in de remmen na de achterwaartse terugrol van de spike. En dit met drie operators.

    Maar tegen sluitingsuur volstrekt zich een wonder. Dan gaat alles ineens een stuk sneller vooruit. Ik vrees omdat het personeel maar betaald wordt tot 19h of 19.15h, en zij er geen baat meer bij hebben om alles nog langer te vertragen ?

    Wel een pré is de organisatie bij het verlaten van parking Mexico. Stewards op het terrein zelf, en aan de de uitgang voorbij de slagbomen die het verkeer ordentelijk en degelijk aanstuurden.

    Dus alles is zeker niet negatief te beoordelen, maar er is inderdaad wel werk aan de winkel. Al vrees ik dat het vooral economische schade inlopen is; ik heb de indruk dat de rest nog niet direct aan de orde is. Walibi heeft ook zo'n periode gehad, en toch heeft men een groot masterplan uitgerold. Misschien komt dit voor Bellewaerde ook wel ?
    Bedankt om ook jou mening te delen van dezelfde dag!

    Ik ben 1 positief punt vergeten: de gekende Olifanten bij Bengal Rapid River zijn eindelijk volledig gereviseerd en zien er terug uit als nieuw.

    Velen bekijken mij als een criticus die enkel maar negatief weet te schrijven over bepaalde parken, maar, en zeker in het geval van Bellewaerde die ik mijn hele leven al jaarlijks bezocht, als het niet goed is en je ziet achteruitgang en dingen die zo eenvoudig op te lossen zijn of beter kunnen lijkt het mij normaal, en zeker als fan, dat je daar bedenkingen over hebt?

    Mijn grootste frustratie is gewoon dat het erg duidelijk is dat Bellewaerde Park onbekwaam management heeft en dat er geen enkele vorm van professionalisme in het park terug te vinden is. Ik snap niet dat CDA dit park in dergelijke staat maat draaien en niet ingrijpt.

    Bellewaerde Park is een park die boordevol potentieel is en waar het minimum uit gehaald wordt. Ben ik de enige die bijvoorbeeld zware bedenkingen heeft over Dawson Duel? Zie even deze conversatie met een Duitse vriend van mij uit München die vorige week Bellewaerde bezocht …

    Naam:     3263A6A3-0E54-418D-B20F-06472DA319A2.png
Bekeken:  3981
Groote:   713,5 KB

    En dat was niet zijn enige bedenking … Lang verhaal kort: waarom gooit CDA hier niet dringend het roer om als blijkt dat het huidige inhouse management overduidelijk niet capabel is?
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •