X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Eigenlijk zou het me niet verbazen als het station in het rode gebied komt en de baan ongeveer in het blauwe gebied dat ik aanduidde.
    Maar is die bovenste lus aan de pergola genoeg om aan 3000 extra vierkante meter park te komen? In totaal moet dat gebied ook 20 000 vierkante meter worden...

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Maar is die bovenste lus aan de pergola genoeg om aan 3000 extra vierkante meter park te komen? In totaal moet dat gebied ook 20 000 vierkante meter worden...
    Waarschijnlijk niet. De totale oppervlakte dat dit themagebied moet krijgen is enorm groot. Ik denk dat velen hier onderschatten hoe groot deze uitbreiding gaat zijn qua omvang. Natuurlijk moet je thematiseren bij Bobbejaanland met een korreltje zout nemen. Het kan een groot gebied worden dat afgebakend wordt met een gethematiseerde toegangspoort zoals bij Adventure Valley & Cowboy dorp. Hier en daar wat rotsen, planten en eenvoudige decorstukken. Een gethemed station bij de nieuwe achtbaan en voila, je hebt volgens Bjl-normen een themagebied.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •