X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 269

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Wat ik niet snap is waarom Plopsa met die trein is blijven rijden. Ik merk echt al enkele maanden dat de ene trein trager rijdt dan de andere. Voor zover ik weet is Mack op de hoogte van dit probleem, maar weten ze zelf ook niet wat de oorzaak hiervan is. Gisteren werd er - net zoals bij mijn vorige bezoek - maar met één trein gereden, en dan net met die trage trein.
    Eigenlijk hadden ze die trein gisteren niet met bezoekers mogen laten rijden, want tijdens een van de testritten zou deze trein ook al stilgevallen zijn in de bocht van de remmen naar het station. Op dat stuk staan geen remmen en de baan gaat daar lichtjes naar beneden, dus in theorie zou daar ook nooit een trein mogen stilvallen.
    Ik zou dan denken dat de TD dan direct zou moeten beslissen om die trein er af te halen en de trein die wel normaal rijdt er op te zetten, maar dat is om een of andere reden niet gebeurd, met alle gevolgen van dien...

    Tot slot: ik weet niet of het iets te maken heeft met voorval van gisteren, maar het feit dat men nu zomer- en allroundwielen op de treinen heeft staan i.p.v. van winterwielen gaat de treinen nu ook wel trager doen rijden, en dat is in mijn ogen ook wel een beetje om problemen vragen...

  2. #2

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    Wat ik niet snap is waarom Plopsa met die trein is blijven rijden. Ik merk echt al enkele maanden dat de ene trein trager rijdt dan de andere.
    Knappe observering, die mij (toch ook dik 50 à 60 ritjes) nog niet was opgevallen. Je krijgt gelijk van Kerkhof en wat beter is: RTH gaat op zondag 27/02 open voor het publiek, met enkel de 'snelle' trein:

    https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220226_96168030

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •