Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Markske Bekijk Berichten
Dank u.
Iemand die ziet wat ik gisteren heb gemerkt.
Ik had een copy paste gedaan van deze post op hun eigen fb pagina, maar daar zie je inderdaad enkel maar vrolijke berichten.
Ik en m´n vrouw zeiden het gisteren op de terugweg tegen elkaar, niet te geloven dat dit park zoveel volk trekt. En het is veel, heel veel volk zelfs!
Zoals je zegt, dit resulteert in de meest onnozel lange wachtrijen voor een antieke attractie. Die keverbaan een uur (!!) Voor aangeschoven! Een vol uur.
Dit was ook maar omdat een vd kinderen er in wou anders zou ik er nog niet aan denken. Maar als ik dan ontelbaar veel volwassenen zonder kinderen zie aanschuiven voor dat voorhistorisch kinderbaantje vraag ik me af welk volk daar bijeen komt?
We zijn een gewoon gezin dat graag pretparken doet maar we zijn geen pretparkkenners zoals de meesten hier. Wij bekijken een park anders, maar wie niet ziet dat dit park op de rand van volledig verval staat is stekeblind.
Nogmaals, dan zijn er die durven klagen over BJL of Moviepark?...die zijn denk ik nog nooit met een objectieve blik naar bellewaerde geweest.
Een volgens jou antieke attractie die elk jaar meermaals onderzocht en goedgekeurd word is daarom niet slecht he? Ik kom al enkele jaren met mijn familie naar Bellewaerde en vinden het nog steeds het beste pretpark in Belgie. Wij kennen die attracties heel goed en zijn heel tevreden. Regelmatig komt er iets nieuws bij, wat ook heel leuk is. je hebt er veel groen, en vele soorten dieren. We zijn eenmaal naar Walibi geweest en nooit meer. Die attracties zijn daar veel te ... voor onze familie. En dat het op de rand van verval staat...??? Waar haal je dit in godsnaam vandaan. Het is gemakkelijk om een pretpark zo af te breken. Moest het zo slecht zijn zouden er niet zoveel mensen komen denk ik!