X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 56

Onderwerp: [Slagharen] 2018

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Slagharen] 2018

    Is het oude receptiegebouw nu afgebroken? Waar is die tunnel die er ging komen?

  2. #2

    Re: [Slagharen] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Is het oude receptiegebouw nu afgebroken? Waar is die tunnel die er ging komen?
    Die tunnel komt er volgend jaar als ik me niet vergis. Ik meen het toch zo ergens gelezen te hebben.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: [Slagharen] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Die tunnel komt er volgend jaar als ik me niet vergis. Ik meen het toch zo ergens gelezen te hebben.
    Inderdaad, het ging eerst dit jaar zijn maar de laatste weken heb ik ook gelezen dat hij nu voor volgend jaar gepland staat.

    De gebouwtjes zien er weer heel mooi uit. Alleen blijf ik het vreemd vinden dat ze zo ver in het park staan ipv aan de straatkant, al is dat misschien omdat die tunnel midden in die "laan" zal uitkomen en dan moet je natuurlijk nog niet in het park zijn. Heb je ook foto's van de parking en de "laan" voor de ingang?

    Ook is het gat links en rechts van de ticketcontrole wel héél goed afgeschermd, daar kan beslist niemand meer door Raar dat ze hier geen zo'n hekken gezet hebben zoals bij de Mine Train?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •