X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 81

Onderwerp: Wist-je-dat...

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Wist-je-dat...

    ... Desert Race @Heidepark vandaag tien jaar is geworden?
    ... Dit in zijn openingsjaar mijn eerste gelanceerde achtbaan ooit was?
    ... Het park eerst helemaal andere plannen had voor een Intaminachtbaan naast Colossos?


  2. #2

    Re: Wist-je-dat...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    ... Het park eerst helemaal andere plannen had voor een Intaminachtbaan naast Colossos?
    Wauw da's indrukwekkend! gemiste kans! Langs de andere kant was het voor mij wrs ook een gemiste credit geweest, want wist je dat:
    -de eerste en enige keer dat ik in heide park was: 4 van de 9 achtbanen buiten gebruik waren wegens 'weersomstandigheden' en waarschijnlijk wegens lage bezoekersaantallen en we die dag tot drie keer toe zijn moeten terugkomen Indy-Blitz te scoren buiten regensluiting ?

    Wist je dat:
    -Hansapark stiekem een skyfly aankondigde in de decoratie van de wachtrij van een achtbaan die in 2015 opende, maar pas in 2016 thematisch werd afgewerkt.
    -Er nog steeds thematisch wordt afgewerkt aan de attractie van 2015. Hansapark zou een goed plopsapark zijn: ook aan de zee en lage capaciteitsattracties.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •