X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 224

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Ben ik de enigste die vind dat de pretparkfan niet veel geeft om deze achtbaan? Niemand reageert, op Facebook doet Bellewaerde amper moeite om de achtbaan te hypen, hier ook beduidend minder reactie dan anders...

    Ik loop ook wel niet warm van de coaster. Misschien ligt dat aan de oorzaak.
    Begrijp vooral niet waarom Bellewaerde een family achtbaan naast een semi-achtbaan zet met dezelfde doelgroep. Als de bomen het probleem vormen of de ruimtelijke voorshriften, zet daar dan een lanceerachtbaan zodat je weinig hoogte moet maken.

    Ik ben wel tevreden dat we dit jaar toch een nieuwe achtbaan krijgen, als voorsmaakje op de killer die in 2021 in Walibi en Plopsaland open gaan :-)

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Ben ik de enigste die vind dat de pretparkfan niet veel geeft om deze achtbaan? Niemand reageert, op Facebook doet Bellewaerde amper moeite om de achtbaan te hypen, hier ook beduidend minder reactie dan anders...
    Nee hoor, je bent niet de enige. Ik dacht exact hetzelfde toen ik het dit forum aan het lezen was.
    Ik vind het eigenlijk wel jammer dat er niet zoveel over gesproken wordt, want ik denk wel dat dit echt een toffe toevoeging kan zijn desondanks dat het weer een family coaster is. Een echte thrill ride is zeker welkom in de toekomst als je het mij vraagt.

    Laat ik deze achtbaan dan maar bekijken als een stap in de goeie richting. Ik ben zeker benieuwd hoe deze achtbaan daar uiteindelijk zal uitpakken.
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •