Focussen we niet iets te veel op dat 'wereldrecord'? Zoals al gezegd: dat is iets wat parken (en bouwers) heel graag zeggen. Wat mij betreft kan het ook gewoon de hoogste / snelste / ... baan worden die Gerstlauer zélf ooit gebouwd heeft.

Ik hoop eigenlijk meer op een (nog) grotere versie van Karnan. Wat mij betreft is dat echt een topbaan en ik zou Gerstlauer met plezier een nog grotere variant bouwen. Dat mag dan zeker in Cedar Point zijn, maar ook ergens anders.

Als het gaat over een 'unieke' locatie, kan het misschien ook wel in Silver Dollar City zijn? De groep heeft goede ervaringen met Gerstlauer en ze focussen misschien niet op de traditionele 'records', maar wel op unieke banen. Outlaw Run en Time Traveller zijn daar enkele perfecte voorbeelden van. Bovendien is Time Traveller volgend jaar ook alweer 4 jaar oud en investeren ze in Dollywood tegenwoordig regelmatig, dus een extra boegbeeld voor SDC zou ook niet misstaan.

Mijn hoop: Karnan 2.0 in SDC of CP. Mijn vrees: The Smiler 2.0 in CP of een park van de Sea World groep.