Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Markske Bekijk Berichten
KLOPT! Telkens ik daar jongere kinderen zie in gaan zie ik het al voor m'n ogen gebeuren dat die daarboven eens effe "stoer" gaan willen doen en laten zien dat ze dat deurtje toch eens durven open doen. DAAR zou imo buiten een gesloten deur zelfs nog een kooi rond mogen. Zo'n rad is imo dan ook levensgevaarlijk.
Ooit eens in Slagharen geweest? Het rad van BJL is er niks tegen. Ginder kan je je zelfs gewoon achterover over de reling kan laten vallen. Het rad in BJL heb ik nog nooit gedaan maar ik was bij de Vekoma-raden in WB en WH altijd al verwonderd dat je die deuren zomaar kan openkrijgen, dus je kan je wel voorstellen dat mijn mond echt openviel als ik dat rad in Slagharen voor de eerste keer zag. Toch vreemd idd dat met al die strenge eisen van tegenwoordig zoiets gewoon nog mag.

Al ben ik aan de andere kant wel blij dat die dingen niet kapotgereguleerd worden zoals de overheid met bepaalde zaken zo vaak doet. Denk maar aan de regels voor een nieuwbouw (dat is nu vrij actueel), veiligheids- en kwaliteitseisen voor private zwembaden, ... Laat dus maar snel zo. Voor je het weet zitten we allemaal in een ijzeren rolkooi in rapids en flumes met vierpuntsgordels in onze zetels.