X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 152

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Daarnaast snap ik ook niet helemaal van het nut van die layout, om vervolgens de banen NIET te laten duelleren/racen... Wellicht dat ze eentje laden terwijl de andere rijdt?
    1 baan vertrekt links uit het gebouw, de andere rechtsom. Onderweg ga je elkaar dus tegenkomen.

  2. #2

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    1 baan vertrekt links uit het gebouw, de andere rechtsom. Onderweg ga je elkaar dus tegenkomen.
    Nessi en rasender Roland komen elkaar onderweg ook tegen, zelfde geldt voor 90% van de achtbanen in Blackpool. Dat maakt het nog geen duelling/Racing.

  3. #3

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Nessi en rasender Roland komen elkaar onderweg ook tegen, zelfde geldt voor 90% van de achtbanen in Blackpool. Dat maakt het nog geen duelling/Racing.
    Dat zeg ik toch ook nergens? Je vraagt wat het nut is van die lay-out en je vermoed dat ze 1 trein gaan laten rijden en de andere ondertussen laden. Ik zeg daarop dat de ene baan linksom vertrekt en de andere rechtsom. Je vermoeden van 1 laden terwijl de andere rijdt klopt dus niet.

  4. #4

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Dat zeg ik toch ook nergens? Je vraagt wat het nut is van die lay-out en je vermoed dat ze 1 trein gaan laten rijden en de andere ondertussen laden. Ik zeg daarop dat de ene baan linksom vertrekt en de andere rechtsom. Je vermoeden van 1 laden terwijl de andere rijdt klopt dus niet.
    Okee, we zitten duidelijk niet helemaal op dezelfde golflengte.

    Ik vroeg wat het nut was van de layout, waarbij ik doelde op de layout die zichtbaar is op de tekening. De insteek hierbij is dat die layout er op het oog verdacht veel als een duelling baan uit ziet (oftewel: Als treinen tegelijk zouden vertrekken dezelfde kant op, zouden ze elkaar geregeld tegen komen).

    Jouw reactie is eigenlijk meer gericht op het feit dat het een dubbele baan is, en minder op de daadwerkelijke layout ervan.

    Maar juist omdat de layout eruit ziet alsof deze perfect kan duelleren, is het zonde om de dat niet te doen. En zelfs al komt het niet helemaal uit, als het een powered is kun je een beetje spelen met de snelheid waardoor je ze toch gesynced kunt laten houden.

  5. #5

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Misschien gaan ze toch in dezelfde richting en laten ze de tweede trein backwards rijden? Dat zou dan een primeur zijn: eerste backwards powered coaster ;-)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •