X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 103

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] 2019/2020: Nieuwe, spectaculaire achtbaan

    Als Eft. een flume bouwt, verwacht ik iets dat niet veel moet onderdoen voor Chiapas. Daarbij hoop ik op twee trendbreuken voor het park:
    - Verwevenheid met een tweede attractie, bij voorkeur met een stalen familie-buiten-achtbaan
    - Een waterattractie die ook des winter open houdt.

    Dat kan je van de meeste buitenattracties in het park bij de minste winterprik niet zeggen. DVH en Piraña zijn sowieso al dicht van begin nov. tot en met eind feb. (of langer). Zou het park wel investeren in een nieuwe attractie die ze 1/4 van het jaar moet sluiten? Zeker bij een 365-dagen-park ligt dat mijns inziens toch extra gevoelig.

  2. #2

    Re: [Efteling] 2019/2020: Nieuwe, spectaculaire achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Als Eft. een flume bouwt, verwacht ik iets dat niet veel moet onderdoen voor Chiapas. Daarbij hoop ik op twee trendbreuken voor het park:
    - Verwevenheid met een tweede attractie, bij voorkeur met een stalen familie-buiten-achtbaan
    - Een waterattractie die ook des winter open houdt.

    Dat kan je van de meeste buitenattracties in het park bij de minste winterprik niet zeggen. DVH en Piraña zijn sowieso al dicht van begin nov. tot en met eind feb. (of langer). Zou het park wel investeren in een nieuwe attractie die ze 1/4 van het jaar moet sluiten? Zeker bij een 365-dagen-park ligt dat mijns inziens toch extra gevoelig.
    Ik hoop ook dat ze rekening houden met wintervastheid. Toch wel sneu voor een park dat een zeer populaire winteropenstelling heeft, dat bijna geen enkele buitenachtbaan kan draaien vanaf het te koud is. Phantasialand toont hoe het wel kan!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •