@Phadd-F: cowboy en mexico zijn min of meer al aanwezig in het park, en het cowboydorp vind ik eigenlijk lang niet slecht. Het was wat afgeleefd de laatste jaren maar vorig jaar vond ik dat er toch al weer meer sfeer hing.

Ik begrijp de reactie van Dinosaur, het was ook een klein beetje mijn eerste reactie. Zoals Earlyspencer aanhaalt vind ik ook dat het jungle-thema zeer goed bij het park past. Maar dat is een vrij ruim thema, net zoals cowboys of indianen. Om die reden had ik ook zoals Dinosaur gehoopt op het zeethema dat hier een paar keer aan bod kwam, het ligt meer in lijn met de andere themazones. En het was ook een groter verschil geweest met de zone ernaast (Adventure Valley). Dit gelijkt daar sterk op vind ik, maar met nog een extra verhaal erachter. Misschien kunnen ze dit Land of Legends in de toekomst wel Phantasialand-gewijs als een deel van Adventure Valley zien, zoals Rookburgh in Berlijn en Klugheim in Mystery.

Nu, uit wat ze zelf zeggen is duidelijk dat ze ook weten dat dit niet in lijn met de rest van hun bestaande themazones ligt, maar dat dat juist de bedoeling is: "een eerste echte totaalbeleving". Ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar de uitwerking.