X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 48

Onderwerp: [Legoland] Belgium?

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Legoland] Belgium?

    Er is zelfs al track van B&M gespot in Legoland Duitsland, dus het lijkt me een zeer 'sterk gerucht'.

    Bron

    Ik weet niet meteen of ik zit te wachten op die family B&M's om eerlijk te zijn. Geruchten gaan dat het net zoals in Chessington een boomerang family wing coaster wordt. Ik kan me vergissen, maar mij lijkt dat veel geld spenderen aan iets dat je ook veel goedkoper en even goed kan bouwen. Met de investering in Chessington zou 17 miljoen pond gemoeid zijn. Ik vraag me af hoeveel Tripsdrill bij Vekoma betaald heeft om naast hun family boomerang ook een inverted coaster te bouwen...

  2. #2

    Re: [Legoland] Belgium?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Er is zelfs al track van B&M gespot in Legoland Duitsland, dus het lijkt me een zeer 'sterk gerucht'.

    Bron

    Ik weet niet meteen of ik zit te wachten op die family B&M's om eerlijk te zijn. Geruchten gaan dat het net zoals in Chessington een boomerang family wing coaster wordt. Ik kan me vergissen, maar mij lijkt dat veel geld spenderen aan iets dat je ook veel goedkoper en even goed kan bouwen. Met de investering in Chessington zou 17 miljoen pond gemoeid zijn. Ik vraag me af hoeveel Tripsdrill bij Vekoma betaald heeft om naast hun family boomerang ook een inverted coaster te bouwen...
    Een shuttle of (boomerang) coaster kan al worden geschrapt. Het wordt er gewoon eentje met een lifthill en een volledig parcours. De onderdelen van de lift zijn al gespot op het terrein.

    Op deze foto zijn ook duidelijk de trappen te zien voor de lifthill van een wing coaster.
    Bron: www.coasterfriends.de

    De 1,5 a 2 miljoen bezoekers zie ik het dan wel weer zitten in ons land. Lego is internationaal en heeft toch een sterke aantrekkingskracht. Ik ben deze zomer heel wat gezinnen tegengekomen die naar Legoland Deutschland zijn afgereisd. Het project komt dus eigenlijk niet uit de lucht vallen voor ons land.
    En als onrechtstreekse opmerking: De vijver waaruit BJL moet gaan vissen lijkt wel heel bijzonder klein te worden als dit project doorgaat. Want Antwerpen / Limburg - Charleroi is ook niet het einde van de wereld.
    Laatst gewijzigd door vampire; 01-09-22 om 08:45.

  3. #3

    Re: [Legoland] Belgium?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vampire Bekijk Berichten
    En als onrechtstreekse opmerking: De vijver waaruit BJL moet gaan vissen lijkt wel heel bijzonder klein te worden als dit project doorgaat. Want Antwerpen / Limburg - Charleroi is ook niet het einde van de wereld.
    Of het kan versterkend werken: hoe meer pretparken men bezoekt, hoe meer men er opnieuw wil bezoeken?
    Of: men bezoekt Legoland een aantal jaren, maar men raakt dat wat beu en gaat op zoek naar alternatieven in de buurt.
    Ik kan me voorstellen dat er eerder een impact zal zijn op Legoland Deutschland dan op Bobbejaanland (of Plopsa of Walibi).
    En heel concreet denk ik niet dat er veel Nederlandse bezoekers naar Charleroi zullen afreizen: te ver, moeilijkheden met de taal, ... en dat die dus naar BJL zullen blijven gaan.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •