X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 18 van de 18

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] Uitbreiding

    Voor de liefhebbers waarvan zo'n stikstofemissie in de Efteling komt...
    https://commissiemer.nl/projectdocumenten/00003580.pdf
    Breng gerust oplossingen aan, het park zal u dankbaar zijn

  2. #2

    Re: [Efteling] Uitbreiding

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    Breng gerust oplossingen aan, het park zal u dankbaar zijn
    Ondergrondse parkings en attracties met N2- (en CO2-)recuperatoren. Ze kunnen al meteen aan de slag onder het Spookslot: een soort Geister Riksha op de tonen van Danse Macabre.

    Het hierboven aangehaalde (eerste?) stikstof-rapport dateert van 2016 maar baseert zich op een wet van 1998. Toch raar dat de Efteling tegen die achtergrond al jarenlang communiceert in termen duidelijke bezoekersaantallen als concreet doel. Vriend en vijand moeten toegeven dat het park daar ook naar handelt middels gebiedsuitbreiding, extra attracties of vervang-attracties met een hogere capaciteit en natuurlijk met een hoger aanbod aan verblijf-accommodatie.

    Ik vraag me af wat de omwonenden het meest stoort: de niet te vermijden en niet te negeren schade aan het natuurgebied of de overlast door bezoekers, vooral inzake verkeer. Ik durf te vermoeden: dat tweede, terwijl men het eerste aanhaalt om de klaagzang te versterken.

    Bottomline: België (Vlaanderen) is niet het enige apenland op gebied van bureaucratische ruimtelijke inrichting. Zie ook de omgevingsperikelen waar PHL mee worstelt. Ik hoor tot hier het gelach van de bouwlustige Zuid-Polen, terwijl ze het van ons verkregen geld aan het natellen zijn.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •