Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
#fail

"When god opens a door, you close it, and nail it shut"
- Michael Mack.


Maar serieus: Dat er een soort van PiB terug moest komen spreekt eigenlijk wel een beetje voor zich, maar hiermee laten ze wel enorme kansen liggen. Qua infrastructuur was die omgeving al enorm slecht. Zelfs op rustige dagen koplopen, maar blijkbaar interesseert dat niet. Waar ze in Frankrijk het hoog Copy-paste-Gehalte juist weg gehaald hebben, gaan ze dit nu blijkbaar gewoon weer terug plaatsen. Eeuwig zonde. Ze hadden enorm veel met de vrijgekomen ruimte kunnen doen en tóch een soortgelijke darkride kunnen zetten met eenzelfde thema. Ik hoop in elk geval dat de moderniseringen die doorgevoerd worden een groter effect hebben dan enkel modernere poppen. Maar aangezien volgens een eerder bericht de fabrikant van de animatronics al klaar zat om deze 1:1 te herbouwen ben ik nog wat sceptisch. Wellicht dat wel de projecties en andere moderniseringen die later zijn toegepast nu wat beter worden uitgevoerd.

Dat er nu beweert wordt dat de beslissing eigenlijk al op zondag gevallen is vind ik erg vreemd klinken. Eerder hebben de Macks zelf nog aangegeven dat de Oude Mack dit inderdaad wilde, maar de Jonge Macks hier op tegen waren waardoor er nog lang gediscussiëerd werd. Daarnaast zou EP ook écht wel al veel eerder de community hebben ingelicht. Ik geloof in elk geval niet veel van dat bericht.
Ik heb er nog nooit last van gehad dat het té druk is in het themagebied. er loopt veel volk en het is smal, ja, maar dat maakt het soms net zo gezellig. Bovendien is het slechts één van de vele manieren om in Ijsland te geraken dus ik zie het probleem niet.

Het lijkt me sterk dat de jonge Macks zelf naar buiten zijn gekomen met het nieuws dat ze iets anders willen dan hun vader: dat lijken me geruchten die een eigen leven zijn gaan leiden. Ik vind het fantastisch dat Europa-park zijn fans tegemoet komt en de attractie zo goed mogelijk gaat nabouwen.