X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 13 van de 13

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Carowinds] 2019: Copperhead Strike

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ggolt Bekijk Berichten
    Ik heb ook ergens gezien dat de baan achteruit zou gaan, maar daar ging het om slechts 1 karretje per trein. Het zou mij inderdaad straf lijken als de hele trein achterwaards zou gaan; dat is voor de meerderheid van het publiek toch nog steeds iets een te grote stap lijkt mij...
    Denk je? Carowinds heeft ook al een hele poos een Boomerang staan.
    Los daarvan vind ik één wagentje ook waarschijnlijker, het zou niet de eerste Mack zijn (DC Rivals).

  2. #2

    Re: [Carowinds] 2019: Copperhead Strike

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Denk je? Carowinds heeft ook al een hele poos een Boomerang staan.
    Los daarvan vind ik één wagentje ook waarschijnlijker, het zou niet de eerste Mack zijn (DC Rivals).
    Zelf heb ik ook vrienden die niet in de Cobra in WB stappen juist omdat die achterwaardse inversies heeft, dat vinden ze net een stap te ver. Psyke Underground stappen ze dan meestal uit met een gevoel van “Nja, op zich niet zo erg” maar daar heeft het indooraspect ook vooral mee te maken zeggen ze dan. Dat deze Copperhead Strike dan volledig achteruit zou gaan met al z’n inversies en snelle bochten zou ik precies zelf ook net de stap te ver vinden terwijl de andere 95% van de banen me niet dat gevoel geeft... Ik denk dat het achteruit-gaan dus weldegelijk een heel select doelpubliek vooral zou aanspreken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •