X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 42

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Attractie To Do List

    @Simon: Die PM zal ik zeker nog wel sturen, maar misschien moet je een paar dagen wachten totdat ik tijd heb om deze te schrijven.
    @Simon en Belgiumcoasterfreak: Enorm bedankt voor jullie uitgebreide antwoord! Nu zijn mijn mogelijkheden toch al wat minder beperkt

    Ik bedenk me net dat ik Olympia Looping nog vergeten ben! Daar heb ik al youtube-filmpjes van gezien en dat ding ziet er redelijk episch uit. Zeker omdat hij met vijf treinen kan rijden, verplaatst kan worden en al zoveel jaar meegaat

    Heeft iemand nog een briljant idee om zonder eigen auto vanuit Leuven tot bij Olympia Looping te geraken, liefst als daguitstap?
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: Attractie To Do List

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    @Simon: Die PM zal ik zeker nog wel sturen, maar misschien moet je een paar dagen wachten totdat ik tijd heb om deze te schrijven.
    @Simon en Belgiumcoasterfreak: Enorm bedankt voor jullie uitgebreide antwoord! Nu zijn mijn mogelijkheden toch al wat minder beperkt

    Ik bedenk me net dat ik Olympia Looping nog vergeten ben! Daar heb ik al youtube-filmpjes van gezien en dat ding ziet er redelijk episch uit. Zeker omdat hij met vijf treinen kan rijden, verplaatst kan worden en al zoveel jaar meegaat

    Heeft iemand nog een briljant idee om zonder eigen auto vanuit Leuven tot bij Olympia Looping te geraken, liefst als daguitstap?
    Als daguitstap is het moeilijk... Ik heb hem dit jaar in Düsseldorf gedaan en dat kan theoretisch op één dagje met de trein, maar dat is kostelijk en vermoeiend. Zelf heb ik het over twee dagen gespreid met een stadsbezoek erbij. Jammer genoeg staat de coaster er niet elk jaar.

    Waar hij dit jaar nog wel verschijnt is München - totaal onhaalbaar als daguitstap dus - en waarschijnlijk Londen in december. Daar kost de achtbaan wel heel erg veel, maar het is het zeker wel waard. Londen is niet onmogelijk als daguitstap, maar nogmaals: zeer vermoeiend...

    Mijn to do list: eigenlijk alle achtbanen en andere leuke attracties. Schwarzkopfs zijn natuurlijk de grootste prioriteit !

  3. #3

    Re: Attractie To Do List

    Even een oud citaat van mij onder het stof vandaan halen:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Ik bedenk me net dat ik Olympia Looping nog vergeten ben! Daar heb ik al youtube-filmpjes van gezien en dat ding ziet er redelijk episch uit. Zeker omdat hij met vijf treinen kan rijden, verplaatst kan worden en al zoveel jaar meegaat

    Heeft iemand nog een briljant idee om zonder eigen auto vanuit Leuven tot bij Olympia Looping te geraken, liefst als daguitstap?

    En net toen ik jullie vol trots wou melden dat ik Olympia Looping effectief gedaan heb, lag opeens het forum plat wegens een server-update

    Tijd voor een update van mijn to-do-list. Er bestaan eigenlijk geen achtbanen die ik niet wil doen, dus ik beperk de lijst tot banen die bovengemiddeld gewenst zijn en haalbaar binnen redelijke termijn.

    *Anubis (Plopsaland De Panne)
    *Fenix (Toverland)
    *Troy (Toverland)
    *Fury (Bobbejaanland)
    *Toekomstige naamloze hyper van Intamin (Walibi BE)
    *Goliath (Walibi NL)
    *Speed of Sound (Walibi NL)
    *Untamed (Walibi NL) - misschien wel de belangrijkste uit deze lijst (ook en vooral om persoonlijke redenen)
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •