Ik denk ook medium plan, al heb je die iets groter ingetekend dan wat het daadwerkelijk is. Vooral aan de (op de afbeelding) rechter kant.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten



Met het "maximum" plan, maar het rethemen ipv afbreken van FJP zou het nochtans simpel opgelost zijn. Voorshow ligt links, wachtrij gaat tot aan de rechterkant. Twee gaten in de zijmuren voor deuren. Ingang verleggen naar de reeds bestaande deur links van de attractie en de uitgang aan de rechterkant. Case closed als het vernieuwde China Town heropent wordt, me dunkt.
Euh.. de bestaande deur links van de attractie is gewoon in China (operatorhok zit aan die kant ook in de weg, maar dat valt wel te verplaatsen denk ik). En als je de uitgang aan de rechter kant maakt sta je ook terug in china. (tot aan ongeveer de "hangbrug" is die weg nog Chinees gethemed, al is er geen harde grens gemaakt, maar eerder een soepele overgang. Je herkent het echter wel aan de bamboe en Chinese lantaarns) Zou je de ingang links verplaatsen naar Klugheim (wat in theorie zou kunnen), dan verstop je die ingang wel in een verdraaid onhandige hoek.

Even iets anders. Als de River Quest ingang uiteindelijk verlegt is, wat zou er dan op de plaats van de huidige wachtrij en ingang komen? Daar is nog veel plaats.
Ik denk niet dat je er van uit kunt gaan dat de wachtrij verdwijnt, enkel dat de ingang verplaatst. Op drukke dagen staat dat behoorlijk vol beneden, dus dat zullen ze niet willen missen.

Mijn gok is dat de nieuwe ingang uiteindelijk zal gaan aansluiten op de ruimte waar die grote tafel staat (in de bocht tussen de 2e en 3e drop). Vervolgens langs de 3e drop de trap af de bestaande wachtruimte in om zo de wachtrij te volgen zoals we die al kennen.

Een stuk van de bestaande wachtrij weghalen (gezien de nieuwe op die manier een pak langer wordt) om een keuken in te leggen lijkt me op zich geen gek idee. Boven de ronde wachtrij bestaat namelijk al een ruimte voor speciale gelegenheden (Marco Polo). Die zou je dan als klein restaurant/snackbar kunnen openen.