X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 29

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Six Flags: nieuwe attracties in 2018!

    Shiit, dat stuk rail dat zo'n eind verticaal blijft, dat moet echt geniaal heftig zijn! Ik vind het wel opvallend hoe RMC precies zoveel meer kan dan een 'gewone' stalen achtbaan, je ziet er echt dingen in die je nergens anders vindt, is dat eigenlijk omdat gewone banen met een ronde rail dit technisch niet kunnen of vinden andere constructeurs dat gewoon niet interessant?

    Ik zie RMC nog een hybride wilde muis maken die op de bochten bovenaan loodrecht op de bocht hangt zoals de bocht op de foto, en die voorts de helft van het parcours ondersteboven rijdt.
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 29-03-18 om 00:27.

  2. #2

    Re: Six Flags: nieuwe attracties in 2018!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Shiit, dat stuk rail dat zo'n eind verticaal blijft, dat moet echt geniaal heftig zijn! Ik vind het wel opvallend hoe RMC precies zoveel meer kan dan een 'gewone' stalen achtbaan, je ziet er echt dingen in die je nergens anders vindt, is dat eigenlijk omdat gewone banen met een ronde rail dit technisch niet kunnen of vinden andere constructeurs dat gewoon niet interessant?
    Ik denk dat die I-boxtrack gewoon veel stressbestendiger is en je er meer krachten op kunt laten inwerken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •