X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 44

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 5

    Je mag je ride labelen als "Infinity" coaster geen probleem, maar ik beperk wel het gebruik van het Ingame coaster type "Typhoon".

    kant en klare theming uit de workshop gebruiken is geen groot probleem, als je het mooi kan integreren kan dit ook in bepaalde gevallen goed resultaat geven. maar wanneer overdadig aanwezig kan dit wel doorwegen op de beoordeling.
    Zoals met de Sci-Fi set bijvoorbeeld verplicht ik je niet om het hele ruimteschip uit losse stukjes opnieuw te gaan samenstellen,
    of randgebouwen zoals winkeltjes die geen onderdeel zijn van de attractie. daar heb ik geen probleem mee. Maar als je hele stationgebouwen download en neerplompt, is natuurlijk niet zo goed
    Laatst gewijzigd door jon123; 23-01-18 om 19:58.

  2. #2

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jon123 Bekijk Berichten
    kant en klare theming uit de workshop gebruiken is geen groot probleem, als je het mooi kan integreren kan dit ook in bepaalde gevallen goed resultaat geven. maar wanneer overdadig aanwezig kan dit wel doorwegen op de beoordeling.
    Zoals met de Sci-Fi set bijvoorbeeld verplicht ik je niet om het hele ruimteschip uit losse stukjes opnieuw te gaan samenstellen,
    of randgebouwen zoals winkeltjes die geen onderdeel zijn van de attractie. daar heb ik geen probleem mee. Maar als je hele stationgebouwen download en neerplompt, is natuurlijk niet zo goed
    Kan ik perfect mee leven! :-)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •