X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 37

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Moviepark Germany] 2020

    MPG opent op 29 mei, toegang enkel mits reservatie op datum.
    Dat kan enkel in combinatie met
    - het kopen van online tickets (kortingen met PLU-codes blijven geldig)
    - het ingeven van je abo-nummer.
    Een MPG-abonnee kan pas een nieuw tijdslot reserveren als het voorgaande gereserveerd effectief voorbij is.
    Geen idee of dat ook met bevriende abo's (BJL, Slagh.) kan en zo ja: hoe?
    Volgens Slagh. kan je met een Gold van hun nog gratis naar MPG, BJL en Belantis maar niet naar andere zuster-parken.

    Abonnees van MPG zien hun abo automatisch verlengd tot en met mei 2021.
    Maar omdat het daar ook seizoens-abo's betreft (dacht ik toch), ben je daar als herhaaldelijke abonnee mogelijk drie keer niks mee.
    Het is me ook niet duidelijk of de externe voordelen voor MPG-abonnees gelden in de zomer van 2020 en tijdens de verlenging tot eind mei 2021.

    Wel duidelijk: mondmaskers verplicht in bepaalde park-delen en het niet doorgaan van de stuntshow, de 4D cinema, Time Riders, Lost Temple en meet & greet. Fast-passen worden er tijdelijk afgeschaft.

    Meer info: https://www.movieparkgermany.de/en/m...ening-may-29th

  2. #2

    Re: [Moviepark Germany] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Abonnees van MPG zien hun abo automatisch verlengd tot en met mei 2021.
    Maar omdat het daar ook seizoens-abo's betreft (dacht ik toch), ben je daar als herhaaldelijke abonnee mogelijk drie keer niks mee.

    het park opent jaarlijks eind april de deuren, dat maakt dat uw abonnement volgend seizoen april en mei toegang geeft tot het park, de verloren weken van dit jaar dus gecompenseerd. Ik snap niet wat hier mis mee is en wat je meer kan verlangen.

  3. #3

    Re: [Moviepark Germany] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    het park opent jaarlijks eind april de deuren, dat maakt dat uw abonnement volgend seizoen april en mei toegang geeft tot het park, de verloren weken van dit jaar dus gecompenseerd. Ik snap niet wat hier mis mee is en wat je meer kan verlangen.
    Een abo is niet een jaar geldig vanaf aankoop. Maar gewoon een seizoen geldig. Mensen die elk jaar een seizoenskaart nemen hebben er dus helemaal niets aan, omdat ze die periode van April/mei volgend jaar sowieso al gratis naar binnen mogen vanwege hun seizoenskaart van 2021.. Dus juist hun vaste gasten die elk jaar een seizoenskaart hebben, worden genaaid. Enkel de mensen die sporadisch een seizoenskaart nemen hebben er wat aan, en dat is doorgaans een behoorlijke minderheid..

    Met andere woorden: In de praktijk geven ze voor het overgrote deel van hun seizoenskaarthouders eigenlijk helemaal geen compensatie.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •