X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Ik denk niet dat het 11 september wordt. Meestal openen ze niet vlak voor een weekend zodat de baan eerst nog een paar dagen zonder weekend-drukte kan indraaien.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik denk niet dat het 11 september wordt. Meestal openen ze niet vlak voor een weekend zodat de baan eerst nog een paar dagen zonder weekend-drukte kan indraaien.
    die baan is al ingedraaid ondertussen :-P enkel het personeel nog.

  3. #3

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    die baan is al ingedraaid ondertussen :-P enkel het personeel nog.
    Je kunt 1000 testritten met zo'n baan doen. Maar bepaalde dingen kun je simpelweg niet testen buiten de praktijk (dus met normale bezoekers) om.

    Het is ook niet persé de baan zelf, maar ook om het personeel in te kunnen werken. Die wil je ook niet direct met grote drukte laten starten.

    Ik denk dat ze daarom ook beginnen met personeel. Gemoedelijk aan, geen discussies en daarna bij stellen in de procedures waar nodig.

  4. #4

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Spannend. Al ben ik nog volop op officiële info ivm persopening/opening aan het wachten om te reserveren. Of op info van de bezoekers die al soft-openingen hebben kunnen doen.
    Enerzijds kan het nu allemaal snel gaan, anderzijds is het natuurlijk wel een prototype coaster die véél technische storingen kan hebben (zitjes die kunnen draaien, baan die zowel kettinglift als launch heeft, een dubbele launch zelf, etc.) En dus zou het volgens mij ook kunnen dat ze uitvoerig willen testen zodat ze die storingen zo weinig mogelijk hebben.

  5. #5

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Spannend. Al ben ik nog volop op officiële info ivm persopening/opening aan het wachten om te reserveren. Of op info van de bezoekers die al soft-openingen hebben kunnen doen.
    Enerzijds kan het nu allemaal snel gaan, anderzijds is het natuurlijk wel een prototype coaster die véél technische storingen kan hebben (zitjes die kunnen draaien, baan die zowel kettinglift als launch heeft, een dubbele launch zelf, etc.) En dus zou het volgens mij ook kunnen dat ze uitvoerig willen testen zodat ze die storingen zo weinig mogelijk hebben.

    De baan test nu toch al een tijdje en het ontwerpproces was al een hele poos bezig voor de eerste schop de grond in ging, ik zou vermoeden dat FLY intussen goed geijkt moet zijn en relatief stabiel zou draaien na zo’n lang proces van ontwerpen en testen ...

    Ik hoop hem de 18’e te kunnen doen, maar toch liggen mijn verwachtingen een pak lager dan bij Taron 4 jaar geleden (die z’n verwachtingen ruimschoots overtrof)
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  6. #6

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    De baan test nu toch al een tijdje en het ontwerpproces was al een hele poos bezig voor de eerste schop de grond in ging, ik zou vermoeden dat FLY intussen goed geijkt moet zijn en relatief stabiel zou draaien na zo’n lang proces van ontwerpen en testen ...

    Ik hoop hem de 18’e te kunnen doen, maar toch liggen mijn verwachtingen een pak lager dan bij Taron 4 jaar geleden (die z’n verwachtingen ruimschoots overtrof)
    Bouwtijd zegt niets over hoe de baan getest is. Ondanks dat ze al een tijdje bezig zijn, zijn de tests nog niet buitengewoon lang geleden begonnen. Eerst moest immers alles afgewerkt worden. Daarnaast is het ook een behoorlijk complex project, wat zijn tijd kost.

    En zelfs met 10.000 testritjes met Dummies: Je kunt nooit voorspellen wat het gaat doen met echt volk. Dan duiken toch altijd weer problemen op die de testen met dummies niet tonen.

    Wat dat betreft denk ik dat het personeel vooral proefkonijn was om ook dat een beetje te testen. Wellicht dat men nu nog aan procedures schaaft of in het station wat dingen aanpasat om doorstroom te verbeteren. Of sensoren anders af stelt om foutmeldingen te voorkomen omdat een paar gasten wel erg traag instappen... etc. etc.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •