X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 14 van de 14

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Sea Paradise 01/06/2018

    Opnieuw bedankt voor je TR! Zelf had ik er ook nog nooit van gehoord en ik denk ook niet dat ik het direct zou bezoeken. Ook vreemd dat Aqua Ride II zo genoemd wordt, terwijl er geen Aqua Ride I in het park aanwezig is Jammer voor je dat er 2 grotere attracties gesloten zijn, want er lijkt mij inderdaad verder niet veel speciaals aan dit park op vlak van attracties. Was het bandje het dan waard?

    In elk geval, knap dat je zo je plan hebt kunnen trekken met het weinige Engels dat er is, want ik zou niet weten hoe ik eraan moet beginnen.

  2. #2

    Re: [TR] Sea Paradise 01/06/2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Opnieuw bedankt voor je TR! Zelf had ik er ook nog nooit van gehoord en ik denk ook niet dat ik het direct zou bezoeken. Ook vreemd dat Aqua Ride II zo genoemd wordt, terwijl er geen Aqua Ride I in het park aanwezig is Jammer voor je dat er 2 grotere attracties gesloten zijn, want er lijkt mij inderdaad verder niet veel speciaals aan dit park op vlak van attracties. Was het bandje het dan waard?

    In elk geval, knap dat je zo je plan hebt kunnen trekken met het weinige Engels dat er is, want ik zou niet weten hoe ik eraan moet beginnen.
    Ik dacht dat de achtbaan 1000 yen was per rit, dus met drie ritjes had ik het bandje er al wel uit .

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •