X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 304

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Die boot ziet er fraai uit, past goed bij het pleintje. De Franse themazone lijkt één van de beste van het park te worden! Het nieuwe horecapuntje kan volgens mij nog wat details gebruiken afgaande op de foto, en van de laatste foto ben ik vooral blij geworden omdat het Electronische vogeltheater zo te zien ook een nieuwe ingang heeft gekregen! Hopelijk zitten er nu wat meer dan een handjevol mensen in elke (geniale) voorstelling !

  2. #2

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    ... en van de laatste foto ben ik vooral blij geworden omdat het Electronische vogeltheater zo te zien ook een nieuwe ingang heeft gekregen! Hopelijk zitten er nu wat meer dan een handjevol mensen in elke (geniale) voorstelling !
    Hartelijk dank. Na in totaal 5 dagen in EP in 3 jaren, was deze attractie me nog nooit opgevallen. Volgens een YouTube-filmpje, komt de wereldhit van Rocco Granata aan bod, dus toch een beetje België in EP op die manier.

    Sta me toe nog wat langer in naïve modus te verkeren. Ik heb dit ES/Cancan-topic niet zo nauw gevolgd. Waarom VR als er zo'n mooie, nieuwe theming wordt aangebracht? En zijn de karretjes dezelfde maar omgebouwd en helaas ingekort? Of zijn ze Neu gemacht?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •