X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 224

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Het ziet er minder saai uit dan gedacht, maar nog altijd saai genoeg. Ik weet niet zo goed wat de meerwaarde is ten opzichte van Huracan. Ik begrijp ook niet zo goed dat die baan zijn laagste punt heeft in die spike: dat moet toch ooit tot een onaangename evacuatie leiden.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Het ziet er minder saai uit dan gedacht, maar nog altijd saai genoeg. Ik weet niet zo goed wat de meerwaarde is ten opzichte van Huracan. Ik begrijp ook niet zo goed dat die baan zijn laagste punt heeft in die spike: dat moet toch ooit tot een onaangename evacuatie leiden.
    Op zich zit er weinig tussen de first drop en die spike in. Dus hij moet al héél erg veel snelheid verliezen om dat (relatief) piepkleine heuveltje erna niet te halen.

    Het lijkt me ook prima mogelijk om de trein vanaf dit punt met een kabel terug tot de eindrem te trekken. Kabel pakken, bootje in en dan achter aan de trein koppelen.

    Ik zie overigens wel nog steeds genoeg potentie in de baan, maar ik vrees dat ze die niet waar gaan maken. Het lijkt er op dat we het qua theming vooral van het station moeten gaan hebben, terwijl juist wat elementen onderweg enorm veel meerwaarde kunnen bieden bij deze baan. Zeker op die "lifthill met versnelling" zou er eigenlijk iets moeten zijn wat die versnelling doet maken..

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •